bjarthil Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hei! Har kjøpt meg en 1din alpine spiller http://www.bsbildeler.no/?pno=169641 Og en overgang med rattstyringskontroll. Men får ikke til cruisekontroll styringen på rattet. Får til alle de andre funksjonene på rattet, men ikke denne styringen med spilleren og overgangen jeg har kjøpt. Er det noen som har en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Er du sikker på at cruisekontroll skal virke med overgangen? Kva andre ting har du på rattet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarthil Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 de andre funksjonene på rattet er justering aav lyd, bytting av spor og stenge av luften i cupeen. Bilen er en 523 i 97 modell. Har snakket med fler som sier at cruiseccontrollen er en egenstyrig , men dette blir problemastisk når jeg setter inn en annen spiller enn bussiness spilleren til bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarthil Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Har fått beskjed at cruisekontrollen ikke går via styringen til spilleren, men mener at den må ha en forbindelse siden den fungerer med orginalspilleren og ikke den uorginale spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Kva slags rattfjernkontroll adapter har du kjøpt? CTSBM003? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarthil Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Ja er den adapteren jeg har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå