SAF Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 BMW 318i E46 shadowline skal bort! KOM MED BUD! Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Bilen er i veldig god stand, med en haug av deler som er bytta det siste halvåret! Bilen er registrert! Her snakker vi påkostnader på rundt 70-80 tusen i ting som er gjort med bilen det siste halvåret Barneseter intregert baki ISO fix Tok service forje uke Nylig tatt ac service Nytt batteri Lakkert i fjor Barneseter integrert baki ISO fix M-tech 2 fanger M-tech sideskjørt Xenon 12000k i spredere Xenon 10000k i fjernlys Nye fronlykter Sota blinklys Sota sideblinklys Sota baklykter Sota ruter Qoted, sota frontrute BMW carbon merke på panser, ratt og bakluke BMW caron nyrer Carbon lyktesenkere Chrome ringer rundt instrumentpanel KN air filter Felt inn voltmeter, oljetemp og oljetrykk i midkonsolen 19” sommerfelger med kant og helt nye dekk 16" BMW vinterfelger med nokian hakappeliittia 7 dekk Stabstag Bytta begge stabstag foran nå Luftmassemåler, følger med en ekstra Dynamoreim og viftereim nylig byttet Skiver og klosser rundt om Nye caliptere bak Div foringer bak Begge bærebruene foran Bakre bærearms foringer forran begge sider Lenkearmer Nye høydejusterbare coilovere. (25-80mm) Bensinpumpe Nye sentrallås hjerne og oppkoding Viskermotor forran Div o-ringer og pakninger på motor Topp overhalt i 2010 Crome ringer i instrument Hjullager forran og bak v-side 4 hjulskontroll Lmm Radiator Viskermotor forran Fjærbeinslager forran Gummi foringer dempertårn bak Sikkert noe jeg har glemt her nå.. Men her har du det jeg kommer på i farta
SAF Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 motor og topp har vært på full overhalling, så alt skal være i bra stand!
knut811 Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Ca pris tenker du deg da? Å hvorfor vil du selge?
SAF Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Nei, kom med et bud så får vi se! Selger den fordi jeg skal ha en billigere diesel bil...
bmwkenny Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 trur fortsatt bmwhans vil vite km stand selv om den er overhalt
SAF Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Står 189 000 km i bilen, men speedometeret ble byttet av forje eier, så kilometeren er litt uvist... Men den er litt over 189 iallfall
SAF Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8029030
bmwhans Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Står 189 000 km i bilen, men speedometeret ble byttet av forje eier, så kilometeren er litt uvist... Men den er litt over 189 iallfall Unnskyld meg, men jeg leste innlegget du la inn da jeg spurte om kmstand (som du forøvrig nå har fjernet...?) Da skrev du at den hadde gått 259 000 men bar ikke preg av det. Hvor vil du med dette?
SAF Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 259 var iallfall ikke det jeg skrev, 249 var det vel! Det er bare sannheten, speedometeret er bytta, den skal ha gått rundt 240, jeg la på 9 til for og være sikker... Men det er ikke noe dokumentert kilometer stand på den, vet bare at den har gått over 189 jeg, noe nøyaketig aner jeg ikke, men ihvertfall ikke over 249, da har jeg vel lagt på litt.
SAF Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Men bilen er i bra stand den... Kobla den opp mot diagnose aparat idag, fant ingen feil i det hele tatt, så alt skal være bra Bytta masse deler i understellet som sagt, gikk over det idag, fant ikke en eneste slark eller slitasje, så bilen bærer ikke akkurat noe preg av kilometer
berntsen66 Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hei! Hva er prisen på den?? Send gjerne en Mail på 92260225 er ikke så mye inne her.
bmwkenny Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 han bor her jeg bor og jeg har sett på bilen, jeg føler att den er verdt prisen som ligger på autodb utrolig fin bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå