lienback Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Selger bilen til første mann med 3500,-, da får du en hel e34 520i (M50b20), den sviver litt løye på tomgang siden luftmassemåleren er ikke 100%, men kjørte den helt fint når jeg hentet den. Interiøret er ganske fint. Bilen var slik på bilde når jeg hentet den, men har skrudd av panser, sideskjerm, lykter, blinklys osv. Men alt følger med uten om blinklys og lykter foran. Bilen har gått 277k, men ingen ungdommer som har hatt den. En voksen mann i mangen år, deretter kjøpte datteren bilen. Kjenner de som har hatt bilen. Bilen selges som delebil, girkasse, diff er i bra stand. Grunnen til at jeg må selge er fordi jeg reiser og skal være bortreist i 4 måneder. Den MÅ bort, eller knokser jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Den er EU-godkjent! glemte og nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kusa Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 kunne trengt girkassa og diffen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Hvis ingen kommer med bud så knokser jeg den snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 hvordan er kanalene på bilen? tenker da helt i bakkant rett foran bakhjulet. trenger begge sider. Dersom di er bra kjøper jeg hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 jeg er også interessert i hele bilen kommer ann på pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Desverre, for sent, den har blitt spiker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 står den på knoksen i sandnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå