joggis Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 hei, holder på å bygge en 535 turbo, er nesten ferdig med allt, men har noen spørsmål spec liste: M30b35 745 turbo og manifold Voksen IC og 3" rør Ngk plugger (husker ikke hvilke i farten, men de som er anbefalt av ppf) 870 ish simens dyser Kdfi pnp sprut Spørsmål: -har kjøpt GM iat og vannsensor, noen som vet hvilke av lmm ledningene jeg skal koble iat sensoren på? -må selvfølgelig justere ned bensinen på tunggang for å gå den til å starte, noen som har noen formening om hvilke verdier jeg må skrive inn i sprute? - tenningen må også justeres litt, noen som har noen safe verdier for tenningen? -Må også få festet dumpen i trykkrørene, men har ikke muligheten for å sveise alu selv. Finnes det noen andre alternativer enn å sveise? - kunne også trengt et 4,5" 45 graders enderør, noen som vet hvem som kan selge noe sånt i bergensområdet? Vet det ble litt mange spørsmål her nå, men dette er mitt første turbobygg så jeg har relativt lite erfaring rundt dette. bilen skal på mapping når den er ferdig, men han som skulle mappe den ville helst at den startet og gikk noenlunde greit når han startet på den. Tar i mot alle tips Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå