donjouan Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 hei! som topicen sier jeg opplevde noe rart med bilen idag, jeg skulle starte bilen så kjøre så trillet bilen så kom plutselig gassdraget etter et par sek. antispinn lampa lyser den er grei men hvorfor ville ikke gassen fungere som normalt. etter par runder opplevde jeg det samme jeg startet og prøvde å gi gass men bilen trillet bare også funket den igjen. jeg har ikke tatt noen diagnose på bilen enda skal det er bare veldig nysgjerrig på hva det kan være. jeg håper noen har noen innspill om det tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 ASC+T systemet skal bl.a kutte motorkraft ved hjulspinn, kan være dette som slår inn. At lampa lyser kan indikere kluss med signalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 kan det hende at abs følere bak har tatt kvelden? eller abs/antispinn hjernen i motor rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Ja, er nok noe med èn av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 okei! så gass pådraget blir kontrollert med abs sensorene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Mener det er korrekt ja, men når lampa lyser skal systemet i utgangspunktet være slått av. (mao ingen ABS eller ASC+T) Så det er merkelig at det nå skal slå inn på gasspådraget, men kan jo være styreenheten som klusser. Blir bare spekulasjoner uten diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 ja! men lampen slukker seg i blant etter at jeg starter noen timer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hadde samme problemet på min.. da var det bakre abs føler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 det er noe dritt, man blir vett skremt av slike feil plutselig så for du ikke gass på drag. tusen takk føler meg bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 noen flere med sine erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå