Bimmær Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Har handla en bmw,og skal bruke noe småtteri fra den selv,og den mangler lakk,derfor selger jeg den som delebil (Ikke i deler,da jeg ikke gidder å ha ett bilvrak stå igjen her). Det jeg vet om den er att det sitter effektanlegg på den,er eu ok til aug neste år mener jeg det er. bilen er avskiltet pga manglende bet av års avg,og det jeg vet i første omgang att jeg skal ha,er skjermene forran og tankarmaturet (det fra den andre min følger med). Kjøpte den i første omgang for og fikse den opp,og starta da og pusse den ned,deretter å gå over diverse og har fiksa litt småtteri. bilen er god og kjøre,og kjørte ett stykke på prøveskilter når jeg henta den . Men i hvertfall bilen må bort fort da jeg har kjøpt meg 525 . så bud/bytte i 17",18",m-tech ratt,leppe,vinge,bakrutesenker osv,er veldig intr.. ring for mere info 93831414 kenneth er navnet.. Bilen står i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmær Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå