Gå til innhold

Interesse for mtech 1 til e30?

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen interesse for m-tech 1 plast til e30 i glassfiber?

Driver og skal støpe opp, og lurer da på åssen interessen for dette er ute i bmw miljøet...

Hovedsaklig blir det da frontfanger + bakfanger, men også sideskjørt..

Lurer da på om folket vil ha støpt slik som den er original,slik at man bare kan skru den på stålfangeren, eller om folk vil ha støpt mtech1 komplett, omtrent slik som de selger mtech 2 på GS Bildeler..

Vil gjerne høre innspill fra folket!

Mvh.Pål Marius Hagadokken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår pris er en viktig faktor inne i bildet her.. Men prisen vil nok ligge på så og si samme nivå som den mtech 2 fangeren de selger på gs, uten at jeg kan si det helt sikkert da de ikke er satt i produksjon.. For å lage dette må jeg ha en liten gruppe som er interessert for å få produsert opp et parti med disse fangerne.

-Pål marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår pris er en viktig faktor inne i bildet her.. Men prisen vil nok ligge på så og si samme nivå som den mtech 2 fangeren de selger på gs, uten at jeg kan si det helt sikkert da de ikke er satt i produksjon.. For å lage dette må jeg ha en liten gruppe som er interessert for å få produsert opp et parti med disse fangerne.

-Pål marius

Men kan ikke noen " Prøvekaniner" Få dem billigere da? Sånn at folk kan se resultatet og dokumentere litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Pål marius

koed.no tar jo over 5tusen for noen dårlige glassfiber kopier, vis det er slike priser du ser får deg, tviler jeg sterkt på folk er intr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Pål marius

koed.no tar jo over 5tusen for noen dårlige glassfiber kopier, vis det er slike priser du ser får deg, tviler jeg sterkt på folk er intr

Så du mener at en ca pris rundt 2200,- er for mye for en glassfiberfanger i bra kvalitet er for mye?

Jeg skal få støpt en fanger til meg, som jeg skal ha på, kan da dele erfaringen med dere da denne er støpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke til å tjene noen ting på dette.. dette gjør jeg kun fordi jeg da får en fanger, dersom det blir en del som er intr. i dette produktet..

Men hvis du produserer en haug med sånne.... Så må du vell få det veldig billig? Hvis du får en bestillingsliste også kanskje du kan få det billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingen er at det koster en del å lage disse, er også en del arbeid, han som støper disse tjener ikke stort på det, og kan heller ikke selge med tap.. Skal støpe opp en fanger til meg selv, også kan vi se hvor prisen havner.. men det blir nok rundt antatt pris over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingen er at det koster en del å lage disse, er også en del arbeid, han som støper disse tjener ikke stort på det, og kan heller ikke selge med tap.. Skal støpe opp en fanger til meg selv, også kan vi se hvor prisen havner.. men det blir nok rundt antatt pris over her..

Okei, Prøv å kom med sånn eksakt pris da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...