Gå til innhold

528it 2000 mod selges for hbo. 50000 dette er billig

bmwm535i
 Share

Anbefalte innlegg

har en 2000 mod 528i touring (manuell) km stand ca227000 , som jeg vurderer å selge til fordel for ny.

Bilen har fått ny radiator, ny vannpumpe byttet endeledd begge sider bærearmer begge sider hjullager begge sider forran ny radiatorkappe er montert ae ringer i front lyktene er nye glass på lampene, er xenon orginalt , hvite blinklys f+b+sidene grått skinn, sorte int. lister, sorte m5 dør lister m5 frontfanger byttet ut orginal spiller. er ny micro bryter og sentrallås driver til bakluke glasset, nye skiltlys ink micro bryter. 4-hjuls kontroll er tatt.følger med 15" orginal felger med conti dekk har og noen 15" vinter felger i alu men dårlige dekk. det er m ratt+ girkule i skinn .service er fulgt og olje er byttet jevnlig.ny bensinpumpe og nytt vindusvisker rele.

Er desverre noen minus ved bilen: det er rust i bakluka (standard problem) bakluke glasset går ikke opp(lednings brudd) er noen deksler som ikke sitter som de skal lengre på bakluka, er ett hull i førersetet pga varmesete som har kortsluttet.tenningslåsen er demontert pga deffekt, men vil bli byttet før salg hvis kjøper ønsker det.(koster 3200 ekstra i deler,ink en ny nøkkel)

tengte meg hbo. 50000 +reg.

kom gjerne med bud . . .felgene på bildet følger ikke med.

Nå må den bort , har ikke noe sted å bo, så trenger kapitalen. selges ikke under 50000 da får jeg heller bo i den.

w7rq2bqezyn7nd8p3waf.jpg

n2jyml3nrlopz189whxa.jpg

7y8s3q1qdjsdtp22vcsj.jpg

6h8bezaceydcs1qo34gp.jpg

euwnjyvmgg1hkkb9e08l.jpg

fov8kmssaznfwx38mstb.jpg

j214qgh93z0yo99og2lz.jpg

rcf1holbugr4fjx0zcf9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...