Asbjoern Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Skal snart vrake en E36 sedan og selger det som er av deler på den. Jeg har ingen kjennskap til hvor langt verken bil eller motor har gått, men motoren starter og bilen går. Er mye rust så er ikke noe vits i å ha på veien, men om du vil ha hele bilen er det bare å komme å hente den, så lenge du betaler meg mer enn vrakpanten. Bilen befinner seg i Kodal, utenfor Sandefjord i Vestfold. Om du er interresert kan jeg nås på tlf. 47052758. Bilen vrakes før 12. august. Jeg kan legge ut flere bilder om det er ønske for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjoern Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Har bud på 1800,- for hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjoern Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Har bud på 1900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjoern Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Da er bilen solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå