Gå til innhold

Stylingexperten.se sitt e30 M-Tech II kit, andres erfaringer

JaJøss
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er i dialog med stylingexperten.se angående e30 M-Tech II kit.

Jeg ser det ligger et par negative innlegg om dem ute på nettet, men også noen positive!

Jeg lurte på om det er noen som har noen erfaring med dem og/eventuelt sett/prøvd M-Tech II kittet som de selger?

Mvh Espen Miland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en frontleppe (Hamann-kopi) til E38, og den passer overhodet ikke rett på hvertfall.

Stylingexpertens egen produktbeskrivelse:

"Detta är en addonspoiler dvs en nederdel du fäster i din originalkofångare. Fästs enklast med lim och/eller med skruv/poppnit. Produkten kommer grundlackerad i gelcoat."

Min beskrivelse:

"Festes enklest ved å kappe den i biter, for så å tilpasse den selv, før du limer/skrur/popper den fast" #-o

Men man skal kanskje ikke forvente bedre når man kjøper uoriginal styling :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en frontleppe (Hamann-kopi) til E38, og den passer overhodet ikke rett på hvertfall.

Stylingexpertens egen produktbeskrivelse:

"Detta är en addonspoiler dvs en nederdel du fäster i din originalkofångare. Fästs enklast med lim och/eller med skruv/poppnit. Produkten kommer grundlackerad i gelcoat."

Min beskrivelse:

"Festes enklest ved å kappe den i biter, for så å tilpasse den selv, før du limer/skrur/popper den fast" #-o

Men man skal kanskje ikke forvente bedre når man kjøper uoriginal styling :?:

Jeg takker for svaret. Ser du har skrevet det tidligere i en annen tråd.

Jeg er litt i tanke fasen angående handel med de mest med tanke på passform.

Jeg skal forbi de og se kittet før jeg handler er planen så da får jeg sjekket "kvaliteten".

Er det noen som har noen tips til andre som har M-tech 2 kitt til salgs, gjerne glassfiber eller lignende da det skal på en banebil!

Alle tips tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...