nicoolai Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Var å hentet fangeren min fra lakkering i dag, og gledet meg stort til å montere den. Men bjelken i front som man fester fangeren på, passet ikke. Den var en 1,5cm for høy på midten. Den passer sånn någenlunde på sidene, men vil stikke pitte litt under gitteret på midten hvis jeg fjerner støttene som skal feste bjelken på undersiden. Noen som har vært borti det før? Må man kjøpe ny bjelke tilpasset denne fangeren? Fangeren er kjøpt av et firma som selger styling, så er ikke en orginal m3 fanger, men formen burde jo være den samme.
Barca Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Det var dumt! du skulle ha prøvemontert før du lakkerte. Det u kan gjøre er å bruke vinkelsliperen
nicoolai Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Vet, angrer jo som en idiot! Men er jo helt lik m3 sin. Noen som vet om det er andre bjelker på m3?
Barca Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Bjelkene er like hadde samme problem med min, så fikk ny. Du må bare modde på bjelken
Eksos Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Sikker på at fangeren ikke står i litt bøy da? Jeg måtte barre stappe bjelken inni, løftet opp plastikken...
Barca Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hatt to fangere. Den ene gikk ann å gjøre som eksos sier, og den andre gikk ikke det med
nicoolai Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Har ikke turt å presse så mye enda, får prøve litt forsiktig i morgen. Hvis man kutter den nederste delen av bjelken, vil fangeren da bli litt løs, med tanke på at det er 3-4 fester på undersiden av bjelken?
kvammis Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Jeg hadde ikke kappet bjelken. Er en grunn til at den er formet som den er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå