BMW-racing Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hei, var en kompis som fant ut at det var veldig gøy å låse bilen min opp og igjenn litt vel mange ganger... Etter det har jeg ikke fått opp høyre dørene. Bakdøra går det ann å åpne fra innsia, men ikke på sentrallåsen, mens fordøra får jeg ikke opp i det hele tat... Regner med jeg må av med dørtrekk og pelle og leite litt, men er jo litt kronglete å få av det når døra er lukka, så noen som har noe tips før jeg river i stykker alt for mye?
oleo Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Bare sånn for å skyte litt fra hofta.... har du prøvd å ta av batteriet i 30min?
BTK-530 Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Låsemakanismen skal være enkel å komme til, ved at du tar av vannskrapelista utvendig. Er sikker på at det skal gå på bakdør. Kjører du ned vinduet for å få bedre plass, så har du mulighet til å bruke ståltråd for evt å dra i wiren du ser ca 20 cm nedenfor dørhåndtaket. Men mulig at dette ikke funker da sentrallåsen ikke vil låse opp for denne døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå