destroyy Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Noen som vet hvor styrestrømmen til releet til el.rutene på e28 kommer fra? Jeg har jord på rele, og strøm inn, men får fanken ikke strøm ut (prøvd flere releer) Så mistenker at styrestrømmen er kaputt, men sliter litt med å skjønne hvor den kommer fra Anyone?
Lamek Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Noen som vet hvor styrestrømmen til releet til el.rutene på e28 kommer fra?Jeg har jord på rele, og strøm inn, men får fanken ikke strøm ut (prøvd flere releer) Så mistenker at styrestrømmen er kaputt, men sliter litt med å skjønne hvor den kommer fra Anyone? Styrestrømmen kommer jo fra knappen til el vindu...
destroyy Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Nei, nr 86 på relet (grønn/hvit) kommer fra sikringsboksen, nr 6. Jeg har jord på 85, konstant 12v på nr 30, men nada strømm ut på nr 87 ! Alt funker strålende hvis jeg lasker en kabel mellom 30 og 87.
Lamek Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Nei, nr 86 på relet (grønn/hvit) kommer fra sikringsboksen, nr 6.Jeg har jord på 85, konstant 12v på nr 30, men nada strømm ut på nr 87 ! Alt funker strålende hvis jeg lasker en kabel mellom 30 og 87. Dårlig kontakt under sikkringsboks? ta den opp og se på baksiden.. har en tendens til å eire hvis lokket er dårlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå