Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :D

Jeg har en E30 som trenger rustsveising. Jeg bor 10min fra Oslo. Bilen kan leveres til deg eller noen dere kjenner som driver med dette, så og si hvor som helst, og kan gjerne bli stående der nå i høst/tidlig vinter.

Jeg har aldri rustsveiset. Det som må gjøres er: rust ved soltak. Bytte kanaler, rust i gulv, bagasje, og små flekker her og der.

Hvis det er noen som vil jobbe med denne, eller kjenner, kan anbefale noen, så del det gjerne. :)

Hvis du eller noen trenger detaljerte bilder av den rusten som er synlig for å vurdere om de har tid eller skal vurdere pris, så PM me. :)

Skrevet

Rust må du jo evt slipe eller sandblåse,Kline på rustgreier, sparkle/Lakke...

Er det hull og du må kappe av store biter så må du jo seff sveise :) Hør om noen oppretter, Bil lakkerer også sånne firma hvor mye de tar ;) Blir nok fort dyrt :S Har egentlig kanskje bestemt meg for å hoppe ut i det å gjøre det selv! Kan fort bli mange 1000 lapper... Snakker vi kanskje om over 10.000 ? :S Så det blir fort dyrt ;) Er det noen sånn firma der du bor da?

Skrevet

Jeg veit at medlem: ''316'' har funni en man som har tidligere vært opretter som gjør det til en hyggelig pris, prøver å få tak i 316 men han er på ferie i Danmark eller noe. Så er det en som har posta at noen hyggelie polakkere med registrert firma og dete hele gjør alt + lakkering for 20-30 og det bli 100% strøken. der de har før og etter bilder, og de bilene blir brukt til utstilling, og helt perfekt stand. men hører om det er andre uti her og som kan eller ønsker å påtaseg en slik jobb. hvis ikke blir det nok til at jeg stikker til de polske mennene ved Hamar tror jeg det er. :)

Skulle gjerne gjort ting selv og lært men har ingen steder å stå :( har lett og lett og lett, og leter enda

Skrevet

jeg må gjøre det , før noe annet på bilen, så jeg trenger det virkelig. jeg bor ved oslo, men sikkert bare dyre og etablerte firmaer som gjør det, og det er jeg ikke interessert i..

Skrevet
jeg må gjøre det , før noe annet på bilen, så jeg trenger det virkelig. jeg bor ved oslo, men sikkert bare dyre og etablerte firmaer som gjør det, og det er jeg ikke interessert i..

Mhm, Skjønner ;) Ja de veit hva de skal ta betalt for :S Men du kunne vell hørt med de bare pris for morro skyld? :)

Skrevet

en venn av meg Tor Erik fra Skien og bor der er min spesialist på e30. Det er kun han som får røre våre biler, både ved rustsveising og evnt. oppretting. Han kan sine saker og har også bygget om flere e30`r til M3. Han er human på pris også.

P.s: hva er vel f.eks 10.000,- i rust og karosserisveising for en e30?? nesten ingenting

Ring Mr. Tor Erik på tlf 952 57 060 så får du nok en antagelse på pris

Skrevet
Takk Riviera! Har du et navn jeg kan referere til når jeg ringer han, gjerne PM hvis du ikke vil skrive det her =)

Tror han heter Tor Erik;) Står jo oppi der at han heter det så :) Kjør på! :)

Skrevet

Om ikke,kan du gjøre som jeg skal så snart jeg får skrapt sammen pengene;

Sende bilen til Riga,Latvia for sveising,senking og hellakkering - kommer på +/- 20.000,-

Kontaktmannen er norsk og firmaet virker ryddig. De kan fikse alt av mekanisk,samt sy nytt interiør også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...