Gå til innhold

E30 318is/325i motor Ø.K. !

tommy_ve
 Share

Anbefalte innlegg

kunne vert intresangt, men er vell en e36 325i motor dette?

spørs hvordan den vil passe i min e30, og trenger i grunn hjerne og ledningsnett for e30 ved bruk av denne da jeg kun har vanlig e30 318i hjerne og ledningsnett nå.. vil vell også trenge girkasse i og med det ikke er en e30 motor?

mistenker det ville vere enklere med 318iS motor fra e30 med hjerne og ledningsnett da jeg får brukt opp igjenn girkassen på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men tenker at siden dette er en e36 må jeg skøyte ledningsnettet som går fra e36 motoren til e30 kontakten min i motorrommet (usikker på hvordan det går til utn trikseri).

og skaffe en hjerne som passer e36 motor i tilleg til at jeg er usikker om den passer i pluggen jeg har på e30 ledningsnettet i hanskerommet.

understellet+bremser må jo skiftes uansett så det er jo like mye jobb i og for seg.

har hørt om andre som har gjort dette (motoren skal vell passe ved og bruke e30 motorfestene), men må bare sjekke opp i hvor mye triksing som evt må til for å gjennomføre det..

tenkte bare at det ville vert enklest å skaffa en e30 325i motor/e30 318iS motor med ledningsnett og hjerne og sette rett i, og bruk opp igjenn girkassa jeg har dersom jeg får tak i 318iS istednfor 318i motoren jeg har nå #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye for tips og tilbud, men dette blir litt for mye miksing og triksing for min del.. [-X

tror jeg satser på e30 motor type 325i/318IS eller evt en komplett (motor og understellsmessig) e30 delebil som har mye rust/skader dersom noen andre har på forumet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...