tvold Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Har problemer med comfort-adgang på min E65 730d 2007 mod. Problemet er når bilen er låst og jeg skal åpne ved å ta i håndtaket. Bilen registrerer at jeg fører hånden inn i håndtaket ved å aktivere div, men døren lar seg ikke åpne. Dette problemet er kun på føreredøra. Å låse døra ved å trykke på håndtaket er ikke noe problem. Vindusheisen på høyre bakdør virker heller ikke. Hører en svak relé/klikkelyd i døra når jeg prøver bryteren, men motor starter ikke. Noen som har noen forklaring?
mbruer Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Hadde samme problem på vindusheisen bak på bmw'n selv rett etter jeg kjøpte den. Sa bare klikk inni døra.. Da var det børstene på motoren til heisen som var gåene.. Plukka ut motor og bytta børster.. Kanskje ikke helt hva andre ville gjort, men gadd ikke kjøpe ny/brukt når det gikk å fikse så greit
tvold Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Ingen fler som har vært borti tilsvarende prob med comfort-adgang?
wicky124 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Comfort access problemer oppstår som regel når det er fukt inni håndtaket...demonter, rens, tørk og monter..Om det ikke virker så er nok selve modulen i døra defekt...og den koster...men siden du har såpass ny bil så tror jeg at den går på garantien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå