Stale_H Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Legger nå ut min m20 turbo for salg: Sveiset vannkanaler Z58 Turbokam Kraftigere vipper enn org Cometics stålpakning Arp bolter Dreide org stempler. Turbonetics turbo, god for 500hk Tial wastegate Turbosmart dumpventil Turbosmart ladetrykksventil Siemens deka 820cc Sachs 618 sinter lammel KCR Cooler Motor er oppbygd for 2 år siden med alt nytt av pakninger, ringer,lager etc Bremsa 300whp på 98 bensin i fjor på 0,8 i ladetrykk med den gamle turboen, bremsepapir foreligger. Har nå kjørt 1,2 med gatemapp og skal ikke være langt unna 400 nå. Motor er lite kjørt. Alu radiator og ferdig turboeksos kan også medfølge. AUTRONIC SM4 er på motoren nå med ferdig ledningsnett. Electromotive coilpakke Kan selges uten datasprut, for de som ikke vet hva et slikt sprut koster, ikke by heller! Ser for meg en pris på rundt 25k uten sprut, langt under selvkost! SERIØSE bud mottas. PM eller 92434664
Stale_H Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 en plass i rundt 25 tusen, men er mottakelig for bud om de er verdt å vurdere
Stale_H Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Selger til fordel for nytt prosjekt etterhvert når tiden strekker til. Sprutet blir ikke solgt for under 20tusen med coilpakken!
Stale_H Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Hvis du kjøper den komplett med sprut så er det det ja.
Bjørn Kjetil Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 ukjent sted for meg Hvor er detta hen i væla da ???
Stale_H Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 ukjent sted for meg Hvor er detta hen i væla da ??? gule sider er en fing ting! Å sende er ingen problem, så trenger ikke være redd for å komme med bud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå