Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.. først vil jeg anbefale deg til å droppe et salg.

Finn deg heller en E30 med skilter og dytt S62n nedi. Da har du både sivilisert landeveiscruiser og sinna grizzly på bane. Bensinforbruket kan ikke være så galt i en så lett bil heller på rolig kjøring.

Over til salgspris: Sett deg en pris du garantert ikke selger for, og legg på 20-30k, så justerer du deretter senere. Ukomplette bygg er alltid temmelig verdiløse i forhold til turn-key bygg. E30n din er også såpass ombygd at den aldri kommer til å gå gjennom en EU kontroll og få skilter (tenker på chassiombyggingene) så den har i utgangspunktet en lav verdi som chassi.

Motoreninnstallasjonen er det som virkelig er verdt noe. JEG hadde ikke betalt 100k for dette. Prisen hadde gått betraktelig opp om du hadde fått et chassi med skilter. Komplette E30 S38 og S50 som er eu godkjent og ok banesetup går for 70-120k. En turnkey E30 S62 med skilter er minst 150k. Selvkost spiller ofte null rolle, med mindre du finner jackpot kjøperen som setter pris på alle mods. Det kan fort ta tid å finne..

Skrevet

er jo skilter på denne da ;) YE47XXX :P

men vurderer å gjøre den alt ferdig bortsett fra hjernen... da den tar 4 uker ferie når jeg sender den avgårde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...