///Kleven Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Hei! Da m20b25`n har streika så må jeg sette inn m20b20 i mellomtiden. Det jeg lurer på er, hvordan jeg skal få litt mere hk i den uten noen store opprasjoner? f.kes flytte over noe ifra m20b25`n:) Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Kanskje det hjelper med eksosanlegget og Lmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 hiv på en turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Eller bare drit i det...? minimalt å hente uten større inngrep. Bortkasta tid. Lettere og billigere å kjøpe en annen m20b25 med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Innsuget kan du flytte over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Om du har gammeltypen B20, så hjelper det faktisk med B25 btr, samt stille på fortenning..! Prøvde dette på en her ute for en del år tilbake, og den gikk overraskende godt etterpå! Ellers er det vel lite å hente sånn i utgangspunktet med mindre du monterer snurre.. Hva feiler b25`n? Har kanskje en til salgs snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kleven Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 btr? hva er det forkortelse for? Veivlagerene er på tur, så skal ha ut motoren og stroke den til 2,7 med ei diesel veiv jeg har:) og da skulle jeg hatt en "vinter" motor i bilen så den er kjørbar, men orig 320 er så sinnsykt stusslig.. Har turbo fra 524td, veit du kanskje åssen manifoil jeg må ha for og få detta til og passe? og kan jeg evt bare sette på dobbelt topp pakning og tileggsdyse, om jeg kjører på 0.5bar i ladetrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 BTR= bensintrykkregulator Nei, d har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå