Gå til innhold

CD-spiller streiker!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 1999-mod E46. Har standard business radio uten cd-veksler.

Samme hvem cder jeg setter inn nå, så bare kommer det litt lyd innimellom og det virker som den spoler gjennom sangene. Noen forslag? veldig irriterendes!

Kan det være noe med at jeg nyrlig satt inn en dummy-plug til airbagsensoren? Den har ikke fungert etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioen fungerer som bare det, er bare cd'en.. det som er rart.

Skal skjekke i morgen, men synes det er rart hvis det er dummyplugen.. Airbagen har jo ikke noen ti ng å si med cd-spilleren. Høres ut som om det er hakk i plata, men bilen har stått stille, og begge cd'ene jeg har prøvd, har fungert helt topp før :s skjønner meg ikke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test en fersk cd bare for sikkerhetsskyld, så er du helt sikker.

Hvis bilen har stått stille så høres det temmelig merkelig ut at dette plutselig kan ha skjedd :S

Du har ikke demontert spilleren i forbindelse med airbagen? Eventuelt nappet i ledninger tilhørende spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Bilen stod stille maks i 2 dager. Koblet fra batteriet, satt i airbagmodulen, var ikke nær noen ledninger engang, var gjort på 10 sek maks. Så restarta(via de "hemmelige" funksjonene i instumentene). Jeg ser ikke problemet med noen av disse tingene. Restarte har jeg gjort før uten at det har gått utover noe. Har brukt cd etter dette før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, merkelig, kan ikke se noen grunn til at cd-spillern skal ta skade av noe som helst av det der :S

Du har ikke en eller annen du kan låne en annen spiller fra da? så du kan få kartlagt om det faktisk er spilleren som har slått seg vrang.

Utenom det så er jeg tom for idéer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...