JonEMann Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Bilen har mye rust i gulvet, men er ikkeno problem å sveise. Eneste grunnen til at jeg ikke gjør det selv er fordi da må jeg kjøpe sveiseapparat og tank osv. Også har jeg et par andre prosjekter. Motor og girkasse er tatt ut, men er ok i følge forrige eier. Følger også med 2 frontstoler i skinn som er veldig slitt i tillegg til 2 standard førerstoler m/setetrekk. Det følger med 3 sett med 16" felger. Det er sperrediff på bilen. Utrolig tøff og kledelig styling følger også med (lyktelister i bilens farge, frontfanger, bakfanger, hekk spoiler og på monterte sideskjørter). Det skal være alt som trengs til bilen+++. Jeg er også interessert i byttetilbud (familiebil) Kom også gjerne med skambud. Send gjerne meld / ring på 40769391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 hvor står bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 hvor står bilen ? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Bilen står i Grimstad, halvtime nord for Kristiansand. Den må hentes på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Pris kan diskuteres, bare å komme med bud:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Ingen som vil ha oppussingsobjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 for langt vekke desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Ja, noen sørlendinger som ønsker bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Den går billig! Tar gjerne skambud! Skal vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 har den vært hvit før eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Den går billig! Tar gjerne skambud! Skal vekk!! 2000,-kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Hehe:-) det var et realt skambud også den går for førstemann med 6000,- Evt deler til E36 m50b25 sedan Trenger: - v.forskjerm - førerdør - komplett el. Takluke - frontfanger - grill ( ikke nyrer, men deksel ) - innerskjermer foran - frontrute m/ lister - lister til bakrute - lister som går fra dørkarm bak, over taket og ned foran. - br. Skiver +klosser fremme - nivåsensor spylervæske og frostvæske - temp. Sensor - kompressor til å lakkere bil med - gassflaske til sveiseapparat Ingenting er gøyere enn byttehandel:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 har den vært hvit før eller? Den er i utgangspunktet "alpinweiss" tror jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 4000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå