Mikkel Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Trenger ny coil til min e30 316. 86mod. og vurderte og kjøpe biltema sin høyeffektcoil for 109kr. bra erstattnings coil eller en dårlig ide? http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Motor ... fektcoil1/ hva er deres meninger? hørt man burde bruke orginal deler til tenninga på gammle tyske biler :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 ingen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Er jo ikke så dyr så du kan jo kaste den på å prøve da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Er jo ikke så dyr så du kan jo kaste den på å prøve da joda vis jeg ikke brenner hjærnen eller noe anna til faens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Er jo ikke så dyr så du kan jo kaste den på å prøve da joda vis jeg ikke brenner hjærnen eller noe anna til faens Åja:S Tenkte jeg ikke på :S Noen på bimmers må vell vite det her ihvertfall:) Gratis Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Er jo ikke så dyr så du kan jo kaste den på å prøve da joda vis jeg ikke brenner hjærnen eller noe anna til faens Åja:S Tenkte jeg ikke på :S Noen på bimmers må vell vite det her ihvertfall:) Gratis Bump! hehe ja, må jo være noen som vet/harprøvd den. google den så kommer det MYE opp men ingenting om hvordan den er til bmw:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Du har vel ikke så mange hjerner å bekymre deg for du som har forgasser da.. Du kan sikkert fint bruke den, bare pass på at om det sitter en motstand på den originale coilen så må du sette over denne også/skaffe en ny en om denne er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellsigvald Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 har prøvd den , vil ikkje anbefale den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 JEG vil anbefale denne, http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Motor ... ffektcoil/ på mine biler ble motor mer lettstartet, og jeg bruker kun denne på bilene mine som har vanlig oljekjølt coil. dem oljekjølte tåler IKKE å ligge, da brenner du dem, det har jeg og prøvd. mens denne tørre coilen kan du plassere oppned om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå