Gå til innhold

Jaas Performance 345i turbo. Ikke lenger tilsalgs!


 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å selge hele bilen komplett til fordel for nye prosjekter hvis ikke motoren blir solgt løst innen nær framtid.

'89 325i org m-tech II bil

Motor:

M30b30 blokk,

B35 veiv

Eagle H-profil råder

M102 stempel med ventiluttak

Pianotråd

Underspyling

M102 topp :

Natriumkjølte eksosventiler

Omslipt z55 turbokam

HD-vipper

Portet

JAAS grenrør

BW372 ar1.00 turbo

50mm wastegate

JAAS innsug

80mm Accufab spjeld

PPF Blackline 50mm dump

Monterte toppen igjen igår. Den har nå blitt planet, nye ventilstyringer på eksossida, nyslipte ventiler og mirafreste seter, PPF steg2 ventilfjærer med CrMo retainere, nye justeringseksentere og skruer

Bensinsystem:

60L fuelcell,

2stk bosch 044 pumper

Aeromotive filter

Aeromotive btr

PPF fuelrail

Presicion 990cc dyser

Electromotive II innsprut. Benket ca 640hk/780Nm på hjula på 98 blyfri og 1,7bar. 733hk/890Nm på racefuel og 2bar.

Drivverk:

Tilton 7,25" clutch

Getrag s420G girkasse (e39 540/M5)

Innkorta mellomaksel fra e39 540

sviktstålaksler fra PPF.

735i 210-diff med sperre, 3,25 utv, gjør 306km/t i sjette.

Oljekjøling med pumpe, kjøler og filter montert på diffen

Doble oppheng til diffen med e36 diff-foringer

Nye M5 drivknuter fra PPF

K-sport understell

K-sport frambremser med raceklosser

Redstuff klosser bak

Polyforinger rundt om

Bygd om til 5.bolt fram med e36 nav.

Originale BBS LeMans 8,5 og 9,5x18" med 215/35 og 225/40 dekk.

Interiøret er ribbet, Sparco sprint, instrumenta er utbyttet med Autometer sport comp målere , skrapt asfaltmatter og lakkert gulv. Skrudd halvbur. Org svart innertak. Fjernstyrt sentrallås.

Pris: 220.000kr

Innbytte KAN være aktuellt, ikke interessert i skrammel.

Interesserte kan henvende seg på pm eller telefon, 91825622

3066ea2crr5f6zmclkpw.jpg

ecb627ykxm8htbm58gzr.jpg

2iat1s75ppm8c5c447hd.jpg

bveus61sj22p22ihypgl.jpg

g1d6ao8tzp93kgs3zn6t.jpg

rp8zrkkfva6ry18tzhp8.jpg

wtkjiny74oieyey4u88v.jpg

iro710km6ri3q58nlfgb.jpg

czo56r0aldnzzo0mucl7.jpg

tsriq5frbyzsln8a37ps.jpg

0pkex58e8u5xt67ium9v.jpg

Noen filmer på åssen det funker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Int i bytte i s38b38 stroka til 4.1L med je-stempel, porta topp, kvasskammer og electromotive tec-gt med mellomlegg? :P

Det kommer an på hvilken stand bilen er i, om den er "ferdig", og størrelsen på mellomlegget. :)

Bilen er ikke helt ferdig, gjenstår å montre interiør og mapping, skal få gjort det etterhvert her nå.

Er i bra stand vil jeg si, nylakkert uten rust, nye bremser, bilstein og h&r fjærer som er nytt.

Motor er nybygd med alt nytt, kun prøvekjørt med orginal motorstyring en liten tur før jeg begnnte med montering av datasprut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...