Joachim_M5 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Vurderer nå å selge hele bilen komplett til fordel for nye prosjekter hvis ikke motoren blir solgt løst innen nær framtid. '89 325i org m-tech II bil Motor: M30b30 blokk, B35 veiv Eagle H-profil råder M102 stempel med ventiluttak Pianotråd Underspyling M102 topp : Natriumkjølte eksosventiler Omslipt z55 turbokam HD-vipper Portet JAAS grenrør BW372 ar1.00 turbo 50mm wastegate JAAS innsug 80mm Accufab spjeld PPF Blackline 50mm dump Monterte toppen igjen igår. Den har nå blitt planet, nye ventilstyringer på eksossida, nyslipte ventiler og mirafreste seter, PPF steg2 ventilfjærer med CrMo retainere, nye justeringseksentere og skruer Bensinsystem: 60L fuelcell, 2stk bosch 044 pumper Aeromotive filter Aeromotive btr PPF fuelrail Presicion 990cc dyser Electromotive II innsprut. Benket ca 640hk/780Nm på hjula på 98 blyfri og 1,7bar. 733hk/890Nm på racefuel og 2bar. Drivverk: Tilton 7,25" clutch Getrag s420G girkasse (e39 540/M5) Innkorta mellomaksel fra e39 540 sviktstålaksler fra PPF. 735i 210-diff med sperre, 3,25 utv, gjør 306km/t i sjette. Oljekjøling med pumpe, kjøler og filter montert på diffen Doble oppheng til diffen med e36 diff-foringer Nye M5 drivknuter fra PPF K-sport understell K-sport frambremser med raceklosser Redstuff klosser bak Polyforinger rundt om Bygd om til 5.bolt fram med e36 nav. Originale BBS LeMans 8,5 og 9,5x18" med 215/35 og 225/40 dekk. Interiøret er ribbet, Sparco sprint, instrumenta er utbyttet med Autometer sport comp målere , skrapt asfaltmatter og lakkert gulv. Skrudd halvbur. Org svart innertak. Fjernstyrt sentrallås. Pris: 220.000kr Innbytte KAN være aktuellt, ikke interessert i skrammel. Interesserte kan henvende seg på pm eller telefon, 91825622 Noen filmer på åssen det funker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Hva skal du ha for bare motoren alene? Inklusive sprut osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Motor komplett med alt rundt, klutsj, girkasse, downpipe, radiator, intercoooler og rør osv, "turnkey", 80 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Int i bytte i s38b38 stroka til 4.1L med je-stempel, porta topp, kvasskammer og electromotive tec-gt med mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Effekttalla han har skrivd er selvsagt på hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Int i bytte i s38b38 stroka til 4.1L med je-stempel, porta topp, kvasskammer og electromotive tec-gt med mellomlegg? Det kommer an på hvilken stand bilen er i, om den er "ferdig", og størrelsen på mellomlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Onkel Blå tok seg en tur forbi verkstedet igår og tok med seg skilta, så da blei jeg litt lei... Gidder ikke kjøpe en 325 delebil og bygge tilbake for å få tilbake skilta. (forsåvidt gjort på ei god helg men...) Senker derfor prisen til 220k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 du må vel bare eu vise for å få di igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Ja, i utgangspunktet. Men ettersyn purken var å henta skilta og såg på bilen så kan det hende den må innom biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Følger forresten med 6 nye bakdekk på 17" felg. Innbytte i e34 m5 eller e39 diesel kan være aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Såpass ja.. det va no kjipt.. rakk du ikkje å lukke igjen porten da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Nix.... Va på jobb i, men dei kom jo snikende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 dem var hos meg å tok mine for noen år siden også, men jeg bare eu viste så fikk di igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Ja, skal i utgangspunktet være nok d, han sa bare at jeg kanskje måtte inn å vise den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Int i bytte i s38b38 stroka til 4.1L med je-stempel, porta topp, kvasskammer og electromotive tec-gt med mellomlegg? Det kommer an på hvilken stand bilen er i, om den er "ferdig", og størrelsen på mellomlegget. Bilen er ikke helt ferdig, gjenstår å montre interiør og mapping, skal få gjort det etterhvert her nå. Er i bra stand vil jeg si, nylakkert uten rust, nye bremser, bilstein og h&r fjærer som er nytt. Motor er nybygd med alt nytt, kun prøvekjørt med orginal motorstyring en liten tur før jeg begnnte med montering av datasprut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg