bmw black jet Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 etter og ha vasket bilen så var det endel vann i reservehjulsbrønnen. noen som vet hva det kan komme av eller hva jeg burde se om er defekt/feil montert der. har aldri sett dette tidligere men har tonet rutene så lurer på om de har montert noe feil der.
Virtual Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 etter og ha vasket bilen så var det endel vann i reservehjulsbrønnen. noen som vet hva det kan komme av eller hva jeg burde se om er defekt/feil montert der. har aldri sett dette tidligere men har tonet rutene så lurer på om de har montert noe feil der. Litt bedre info, biltype etc. så er det lettere for andre å gi deg svar
bmw black jet Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 ok hva skal jeg sjekke hvor går den og hva er mest sannsylig feil? kan det være tett eller defekt eller alt. hva skal jeg ta av for og sjekke dette? takker for svar.
Virtual Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 hehe sant det. bmw e39 1997 mod Regner med at du har en sedan? Du skriver at du har tonet rutene, har noen av rutene hvert ute? Det enklest du kan gjøre er å hoppe ned i bagasjerommet med en lommelykt og få noen til å spyle godt på utsiden, da ser du fort hvor det kommer inn. Kan være tetningslist for bakluke, tetninger rundt baklykter, skiltlys, bakvindu og rust i tanklokk.
bmw black jet Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 er sedan ja. ok da blir det inn i bilen imorgen. ja de tok ut alle rutene byttet likeså godt frontruta til coatet samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå