Benhop Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 hei, har en e39 som uler bak, viss jeg svinger til venstre så forsvinner lyden, hva kan dette være?. når jeg starter bilen så lyser hverken abs eller anti spinn lys,men etter en stund blir pedalen litt hakket så begynner d å lyse, er dette en føler?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 høres ut som defekt hjullager som lager lyden, defekt/dårlig kontakt på abs føler som gir varsel lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 ja var det jeg håpet på.. fryktet klokka,men tviler bilen har aldri blitt herjet med så. er d noe måte å sjekke opp i den føleren?. har hørt at hjernen" til abs og anti spinn er en svakhet på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 ja er fler som har hatt problem med det jeg har ikke hatt det. men du kan jo sjekke spenningen på dem. også er det ofte bare og pusse litt med stålbørste har jeg hørt. kommer ann på om den er defekt elr bare dårlig kontakt selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 okei takker for svar . er nok redd for at det er en føler som er defekt siden dette skjer hver gang jeg er ute og kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå