m tech Andreas Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Hei Tenkte å sette på 5mm spacer fra biltema. anngånde bolter må jeg kjøpe lengre bolter ? Hva blir momentet på hjulene mer mindre ? blir felgene styggere med spacer fra biltema ? Hjulboltene er 5 cm http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilti ... ere-2-stk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Kan være smart med lengre hjulbolter om du skal space, kommer an på hvor mye av gjengepartiet som er i navet før spacer monteres. Felgene blir nok akkurat de samme med eller uten spacer på biltema, da de ligger mellom hjul og nav, og ikke kommer til å vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 ok takker skal se på gs og biltema i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Men hvordan blir det med å kjøre med kan hjulet falle av :S jeg bare spør jeg. Hjulbolten går jo inntil 4,5 cm har det noe å si ? mister jo 5mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Ta å stapp en hjulbolt gjennom hullet i felgen etter du har tatt av felgen. Mål lengda med gjenger som stikker utom, trekk fra 5mm og se om det er forsvarlig. Om ikke så bestiller du et sett med lengre hjulbolter. Fåes bl.a rimelig på www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå