Nerberg Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Jeg ønsker først og fremst et bra eksosanlegg til E36 Coupè med M50motor. Vader stoler og baksete til Coupè er også interessant! Gjerne bytte i et vanlig sort skinninteriør med mellomlegg. Jeg skulle også hatt et fint turbokit til M50B25. 3-eiket ratt er også interessant. Slenger med et bilde av mitt slik at du ser hva jeg mener. Må være prikk likt men trenger ikke være M// logo på det. Pedalsats til manuellgiret E36 må jeg også ha. Gjerne med hovedclutchsylinder. Bakrutesenker Øyelokk Spredere Lista som skal ligge på koffertlokket Baklyktene du ser på bildet nedenfor. Til Coupè Og blinklysene du ser på bildet framme ved hovedlysene. Slikt ratt, med eller uten M-logo Disse baklyktene vil jeg ha Her ser du blinklysene
Nerberg Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Glemte å si at jeg trenger en girkule til man. gir samt plata med "kappen" som girspaken skal stikke opp av!
Nerberg Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Jeg har baklykter til deg. hvilke lykter da?
MortenHamre Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Jeg har et helt eksos annlegg til deg , det sto på en 325 cupe , ganske bra stand kan mekke opp bilder til deg hvis du er intesert ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå