Trondbrandsen Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Og jeg må bare si rå bil, og takk for hjelp og info med 3M Carbonfolie! Clutch får vi komme tilbake til
Pitstop Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Takker ingen problemer du Ikke fått tak i vedkomende anngående clutch, men send meg en mail når du vil ha det sjekket opp så tar vi en ny runde på det da
Pitstop Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Da er våren så å si kommet, så da er EU time til bilen bestilt til så den skal få ut å lufte seg litt Gleder seg
Trondbrandsen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Takker ingen problemer du Ikke fått tak i vedkomende anngående clutch, men send meg en mail når du vil ha det sjekket opp så tar vi en ny runde på det da Bare glem det, fant en grom Sachs Performance oppgradert clutch, som dere ikke kan skaffe uansett. Bestillte via Protrim, blir bra det
Pitstop Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Takker ingen problemer du Ikke fått tak i vedkomende anngående clutch, men send meg en mail når du vil ha det sjekket opp så tar vi en ny runde på det da Bare glem det, fant en grom Sachs Performance oppgradert clutch, som dere ikke kan skaffe uansett. Bestillte via Protrim, blir bra det Den er god
Pitstop Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Da er bilen kommet ut av butikken og også fått montert originale LED skiltlys....var morsomt og kjøre E90 igjen gitt
Pitstop Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Takker Må få si det har vært morsomt å kjøre rundt i denne noen dager nå når sola titter frem ja Har også modifisert litt på baklyktene for finnere bremselys
jakobm5 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Takker Må få si det har vært morsomt å kjøre rundt i denne noen dager nå når sola titter frem ja Har også modifisert litt på baklyktene for finnere bremselys Ja bilder av modsa vill vi ha;) nydeli bil ja:) å en syk finish;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå