Tommy Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Legger denne ut for en kjenning. All forespørsel om bilen taes på telefon med selger http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29834633 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Mener å huske at denne ble solgt billigere for noen måneder tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Mener å huske at denne ble solgt billigere for noen måneder tilbake. ok? hva har det med saken og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Mener å huske at denne ble solgt billigere for noen måneder tilbake. Kjenner ikke til hva selger ga for den, men vet han har hatt litt mekaniske reparasjoner på den, som følge av dårlig arbeid av han som satte den sammen etter restaurering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Mener å huske at denne ble solgt billigere for noen måneder tilbake. Kjenner ikke til hva selger ga for den, men vet han har hatt litt mekaniske reparasjoner på den, som følge av dårlig arbeid av han som satte den sammen etter restaurering. liker ikke helt omtalen jeg får her...... eneste feilen som oppstod etter salg var faktisk clutchsylinder på kasse å den gikk istykker halveis fra meg til der du er.. dette har ikke noe med arbeidet å gjøre,bilen er og var steika strøken ved salg.... så den der likte jeg ikke.... jeg sendte han en helt ny syl i posten med engang han sa der var problem med dennne delen.... denne bilen ble solgt billigere ja, men ikke mange kr billigere. snakk om noen hundrelapper, jeg vet hva han har gjort mer en meg. der ligger ett hav av timer i lakkbehandling med spesial produkt, da nåværende eiger er tidligere polererguru, bilen fremstår i dag som 100% strøken. kan love han som kjøper denne bilen får en bil han har i maaaange år, finner ikke en E30 i dag som er så strøken som denne her er.... er umulig. ser ut som ny inni etter at eiger har renset å styr innvendig, ikke spørr hva han har gjort. får det kan jeg ikke svare på. det er ihverfall stein bra... eiger han er rå på akurat dette med lakk behandling:) Så om nåværende eiger betalte mindre er det snakk om muligens maks 800 kr i forskjell å det spiller ikke inn i det heletatt... skjønner ikke hvorfor dette er et tema engang... så her er det ikke vits å tenke seg om engang. denne er og blir 100%++++ skulla gjerne kjøpt den tilbake igjen men nå er garagen full av e30. om jeg for solgt nissan sx snart så er det faktisk umulig jeg henter denne igjen. jeg har selv brukt 3 år på rest å var veldig pirkete på denne her, fordi jeg sku ha den selv til v8 prosjekt egentlig. så strøken er den å 99% rustfri garantert.... fyllt alle hullrom med tectyl HV400... 5 bokser så denne ruster sikkert ikke før i 2030 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå