Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor bremsekraftforsterkeren sitter på bilen din, men jeg fikk vann ned i rommet hvor den sitter (under pollenfilter) og dreneringen var tett. Dette medførte at ved regn og vask av bilen fikk jeg vann i forsterkeren (noe som hørtes i blant ved bremsing) og derreter vann videre fra bremsekraftforsterkeren via vakumslange og inn i motoren. Dette gjorde sånn at bilen gitt ujevnt, og kuttet mange ganger. Til slutt ble problemet så stort at motoren "druknet" og måtte inn på verksted. Bare et tips! Dette var da på en E39 1998 mod.

Skrevet

Du sier noe der, tett drenering kan være årsaken hvis det blir fullt av vann noe sted og da treffel elektronikken. Jeg vet at pakningen til soltaket er gåent og soltaket går mye ned, skal prøve å spyle mye vann i mellomrommet som da blir laget for å tette dreneringen og se om den fusker/ikke vil starte lett da, hvis så har du redda meg noe inni ********, men oppdaterer denne i morgen, igjen takk for info!

Skrevet

Jeg spylte vann i glippen mellom soltaket og bilen siden pakningen til soltaket har tatt kvelden for lenge siden. Vann rant inn i passasjersete og litt i baksete og i bagasjeromsluken. Dreneringen er vell da tett??

Isåfall så begynte jeg å ruse gassen mens jeg stod stille og den ruset til 6500 uten problemer, tok den for en kjøretur og den begynte å fuske ved 5000. men jeg sjekket ikke noe mer da, for hadde dårlig med tid. Det regnet i går da og var fuktighet i luften, så vet ikke om det skjedde pga meg eller været. Må nesten prøve dette en fin sommerdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...