Gå til innhold

Erfaring med Ditec?

Svendsen
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

jeg renser og polerer bilen 2 ganger i året, på våren og på høsten. Legger på ekstra voks en gang i løpet av sommeren.

Bilen er alltid (veldig) blank. Det tar ikke så lang tid heller. Bruker meguiars produkter.

Har du en eldre bil er dessuten poleringsjobben en fin anledning til å oppdag begynnende rust, steinsprut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk www.dcn.no

Ditec er ikke å anbefalle, og som de over sa... OVERPRISET! Du må også etterbehandle bilen hvert år til mange tusen kroner.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for en DA maskin, med noen gode poleringsprodukter og pads ,og en skikkelig god voks!

Da kommer du virkelig langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes selv det var litt overprisa, og det er jo litt gøy å shine bilen å få den blank å fin ;) Man kan vel utføre noe av samme jobben selv på samme måten som ditec med rette typen produkter eller? eller gjør de noe spesielt med bilen når den blir ditec behandlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditec er vel en teflon behandling, som ser blankt og fint ut i noen mnd til den ser blass og jævelig ut. For å fjerne Ditec behandlingen må det sterke avfettingsmiddler til og pads med mye cut.

Veit ikke om det finnes produkter på privat markedet som kan sammenliknes med dette produktet, men det finnes mye annet av polish og voks som er betydelig bedre enn Ditec.

Ditec er en behandling laget for latefolk eller folk som ikke har tid til å polere / vedlikeholde lakken på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...