Apocalypse Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Heisann. Har en del forsterkere liggende, å lurte egn bare på om noen kunne fortelle meg hvem av dem som er best og bruke iforhold til høytalerne og subbene mine: Høytalere: 1 par med : JBL GTO6528 toveis, nede ved beina foran (60rms, 180peak) 1 par med : Sony XS-HT170SN, komponent set, hattehylla og i tak ( 60rms, 240peak) ( Har 4 tweetere og 2 av høytalerne, da en av 4 er ødelagt. ) 1 par med Gas sub 10" ( gamle så kan umulig være "sterke" sakene. ( står ingenting bakpå ) Forsterkere: Sony XM-1S| http://www.sony.no/product/icp-slim-amp ... nicalSpecs Sony XM-4060GTX http://www.crutchfield.com/p_158XM4060/ ... _and_specs Boshmann Z-8428X: 900 WATTS MAX 4-CHANNEL D-MOSFET POWERED SUPER BASS CROSSOVER 2 x LPF/HPF VARIABLE CROSSOVER MTX Thunder 280 RMS Power measured at 12.5 Volts DC 40 watts x 2 into 4 ohms 80 watts x 2 into 2 ohms 160 watts bridged x 1 into 4 ohm Dynamic Power (IHF-202 standard) measured at 14.4 Volts DC 85 watts x 2 into 4 ohms 140 watts x 2 into 2 ohms 280 watts bridged x 1 into 4 ohm Detta er det jeg sitter med. Håper noen hadde giddi å tatt seg tid til å fortelle meg hva jeg burde bruke/koble sammen/hvordan. Det hadde i såfall vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 4-kanals Sony forsterker til høgtalerene framme og bak. Monoforsterkeren til Sony til basshøgtalerene dine. Kva meiner du med denne setningen? "( Har 4 tweetere og 2 av høytalerne, da en av 4 er ødelagt. )" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apocalypse Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Takk . Jeg har egentlig 2 x komponentsettet fra sony, men den ene mid/bass høytaleren er ødelagt, så da bruker jeg nå : 2 av mid/bass høytalerne og alle 4 diskantene. 2 bak og 2 foran. You see? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå