Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nye til bilen min og skjekket fra tyskland først, fant disse men står 520 i fra 99mod til 03 modell. er det forskjell på bremseskiver fra 97 til 99 modellene ? :S

isåfall får jeg vell bare finne noe i norge heller da, men det er jo ikke like billig da...

med mindre noen har en tysk side som er grei å bestille slike ting fra? :)

Skrevet

Fant denne siden, ventlierte bremseskiver til foran og bak, 500 for frontsetter og ca 600 for baksettet, ville ikke det vært ganske billig og greit, vet ikke helt ossen det er med hvordan merke jeg burde ha på de da, dette var "TRW" merke

Skrevet
Skal ha nye til bilen min og skjekket fra tyskland først, fant disse men står 520 i fra 99mod til 03 modell. er det forskjell på bremseskiver fra 97 til 99 modellene ? :S

isåfall får jeg vell bare finne noe i norge heller da, men det er jo ikke like billig da...

med mindre noen har en tysk side som er grei å bestille slike ting fra? :)

Skal være lik fra 96m til 03m i følge gs sine sider og biltema.

Skrevet

Ok :) fant noen bremseskiver på den linken jeg la inn, men der sto det på bakskivene var tykkelsen 20mm, men orginalt er det jo bare 10mm, har det noe å si, tenkte for kalipterene etc :)

Skrevet
trenger vell isofall bare ventlierte foran siden det er disse som sliter mest? så kan jeg kjøpe orginale til bak ? :)

Er orginalt med ventilerte foran, kjøpte alle mine på GS. Var ikke så gale pris, ca.677.- foran og ca.488.- bak. ( Pr.stk )

Skrevet
trenger vell isofall bare ventlierte foran siden det er disse som sliter mest? så kan jeg kjøpe orginale til bak ? :)

Er orginalt med ventilerte foran, kjøpte alle mine på GS. Var ikke så gale pris, ca.677.- foran og ca.488.- bak. ( Pr.stk )

er det sett det? eller er det bare en, skjønte ikke det helt :)

Står bare bremseskive fram E-39 (296X22) (Febi)

Biltema Skiver er vell ikke noe å anbefale?

Skrevet

er det sett det? eller er det bare en, skjønte ikke det helt :)

Står bare bremseskive fram E-39 (296X22) (Febi)

Biltema Skiver er vell ikke noe å anbefale?

Er pr.stk, jeg har kjørt på biltema sine skiver tidligere uten problemer men klossene er ikke så bra. Blir plaget med en del skriking / hyling fra bremsene. Fikk det vekk med kobberpasta men det kom igjen etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...