kevin1982 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Hei. jeg har en E39 528 1998 model. jeg har tenkt å bygge ESS kompressor på den. og lurte på om dere har noen tips og råd jeg bør gjøra. jeg kjører pr i dag E85 med flexifule system. hvordan støtter dette med kompressor? eller er det like greit å bygge om alt til e85. og mappe bilen etterpå. jeg regner med jeg må mappe bilen med ESS program eller trenger man ikke gjøra det på ESS kompressor. Annen ting jeg lurte på er priser. pris for ESS mapp (hvis det trenges) og hvor mye tar dem for å bygge dette om? ellers er bilen bygget om med M52b28 motor, M3 gir kasse, 540 driv verk. H&R coilovers. bremsene er også 528. men har sliset og borret skiver. tenkte å oppgradere det etter hvert. hvis dere syns jeg bør det. Dette var kanskje mye, men håper dere kan svare meg raskt på alt jeg lurer på. da jeg har veldig lyst på ESS kompressor i bilen min
///MPower Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 eg hadde sendt de en mail og hørt med de tror de kan svare deg best
kevin1982 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 eg hadde sendt de en mail og hørt med de tror de kan svare deg best Har sendt mail til dem også. bare tenkte å dobbel sikkre meg å høre med folk her også. kan tenkes det sitter en her inne med infoen jeg lurer på =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå