Adrian_540 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Heisann! Har et par med cerwin vega CLSC-215 som jeg tenkte å selge for å kjøpe noe til min kjøre BMW. ene høytaleren har fått seg en ny diskant å et nytt basselement, har kvitering på dette å det er montert i høytaleren. etter det ble montert ny diskant fant jeg ut at det ikke var grunnen til at den ene høytaleren ikke gir fra seg diskantlydene men at delefilteret er gåent dette mener jeg koster rundt 7-800 å kan bli byttet før kjøp om dette ønskes. Regner med jeg ikke trenger å si stort om høytalerene i og med at de fleste som har hørt om cerwvin vega vet hvordan dette spiller Har desverre ikke et kamera å mobilen jeg hadde det på er knust så intill videre kan man søke opp bilde på google eller komme å ta en titt å kanskje lytte litt har ikke forsterker å selge med høytalerene med mindre jeg får et bra bud på den, men kan gi mange tips på gode forsterkere i og med at jeg har hatt 20-30 forskjellige forsterkere bare til disse høytalerene Setter pris til bud over 5000 eller noen deler jeg kunne hatt bruk for på min e36 325i Coupe. TLF: 980 900 16 Mail: Adrian_sjoestrand@hotmail.com Eller bare send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Holder forresten til i Bergen/Flesland omerådet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 dette er de som er av typen med 2x15 i hver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Sier seg vel litt selv det sv90 Om de har en i hver heter de bare 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 aaaa så sant så sant er ikke så veldig inne på hus anlegg.. men aldri for sent å lære! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Beklager sent svar, men stemmer det Erik sier har også en forsterker som passer de meget bra å drar fullt utnytte utav dem men den kan selges sammen med høytalerene men selger den ikke for seg selv , i og med at jeg skal bare ha noen mindre høytalere derav at jeg får klager av naboer på 4-500 m avstand Forsterkeren heter Harman/Kardon AVR 7500 noe kanskje noen kjenner til fra enkelte BMW'er det er 5 kanals Hjemmekinoforsterker på 5x100 watt som drar det meste av høytalere å skulle det ikke være nok med denne pluggen her så har den 8x pre out utganger så du kan ha 8 høytalere på den men da må de siste 3 høytalerene være aktiv eller kjøpe effektforsterker. jeg har vært ekstremt fornøyd med denne forsterkeren å syntes den er finere en alle nyere modeller eneste jeg ser på som minus er at den ikke har HDMI inn/utganger men den har i hvertfall komponent eller kompositt husker ikke hva det heter, men mener du kan kjøre HD signaler gjennom slik digitalkabel? .Forsterkeren hadde en nypris for 5-6 år siden på 24 995 å ble kjøpt på kampanje for 16 995 kr. Hvis forsterker skulle følgt med så kunne jeg tenkt meg 10 000 samlet hvertfall, men kan jo komme med bud eller bytteforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Skulle veldig gjerne hatt disse! å bare 5000kr?! du skulle bodd nærmere øst... Har selv en H/K AVR 8500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Da kan jeg love deg at den er god nok, har siklet litt etter den 5000 pluss du må jo regne med delefilteret på ene er ødelagt, litt usikker på om det går ann å fikse slikt. men er jo nytt basselement å ny diskant i ene pluss har gamle elementet også som høytalerdoktoren kan recone for 500 tror jeg det var, eller du kan bruke den som en chips skål men kan jo kanskje sjekke frakt pris hos linjegods, tog osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Frakt tror jeg blir for dyrt innenlands... :/ men hvis du gidder å sjekke, bor i Spydeberg Østfold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 tror faktisk ikke tog skal være særlig dyrt, men skal sjekke dette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 kan forsovidt ta M3 understell uten diff i innbytte mot høytalere hvis noen er interisert i det trenger ikke skivene siden de har jeg flett ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå