Gå til innhold

Cerwin Vega CLSC-215 selges/byttes i gromdeler til e36 :)

Adrian_540
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har et par med cerwin vega CLSC-215 som jeg tenkte å selge for å kjøpe noe til min kjøre BMW.

ene høytaleren har fått seg en ny diskant å et nytt basselement, har kvitering på dette å det er montert i høytaleren. etter det ble montert ny diskant fant jeg ut at det ikke var grunnen til at den ene høytaleren ikke gir fra seg diskantlydene men at delefilteret er gåent :( dette mener jeg koster rundt 7-800 å kan bli byttet før kjøp om dette ønskes.

Regner med jeg ikke trenger å si stort om høytalerene i og med at de fleste som har hørt om cerwvin vega vet hvordan dette spiller :) Har desverre ikke et kamera å mobilen jeg hadde det på er knust så intill videre kan man søke opp bilde på google eller komme å ta en titt å kanskje lytte litt :)

har ikke forsterker å selge med høytalerene med mindre jeg får et bra bud på den, men kan gi mange tips på gode forsterkere i og med at jeg har hatt 20-30 forskjellige forsterkere bare til disse høytalerene :D

Setter pris til bud over 5000 eller noen deler jeg kunne hatt bruk for på min e36 325i Coupe.

TLF: 980 900 16

Mail: Adrian_sjoestrand@hotmail.com

Eller bare send meg en PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Beklager sent svar, men stemmer det Erik sier :) har også en forsterker som passer de meget bra å drar fullt utnytte utav dem men den kan selges sammen med høytalerene men selger den ikke for seg selv , i og med at jeg skal bare ha noen mindre høytalere derav at jeg får klager av naboer på 4-500 m avstand :P

Forsterkeren heter Harman/Kardon AVR 7500 noe kanskje noen kjenner til fra enkelte BMW'er :) det er 5 kanals Hjemmekinoforsterker på 5x100 watt som drar det meste av høytalere å skulle det ikke være nok med denne pluggen her så har den 8x pre out utganger så du kan ha 8 høytalere på den men da må de siste 3 høytalerene være aktiv eller kjøpe effektforsterker. jeg har vært ekstremt fornøyd med denne forsterkeren å syntes den er finere en alle nyere modeller eneste jeg ser på som minus er at den ikke har HDMI inn/utganger men den har i hvertfall komponent eller kompositt husker ikke hva det heter, men mener du kan kjøre HD signaler gjennom slik digitalkabel? .Forsterkeren hadde en nypris for 5-6 år siden på 24 995 å ble kjøpt på kampanje for 16 995 kr.

Hvis forsterker skulle følgt med så kunne jeg tenkt meg 10 000 samlet hvertfall, men kan jo komme med bud eller bytteforslag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg love deg at den er god nok, har siklet litt etter den :P 5000 pluss du må jo regne med delefilteret på ene er ødelagt, litt usikker på om det går ann å fikse slikt. men er jo nytt basselement å ny diskant i ene :) pluss har gamle elementet også som høytalerdoktoren kan recone for 500 tror jeg det var, eller du kan bruke den som en chips skål :D men kan jo kanskje sjekke frakt pris hos linjegods, tog osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...