Tommy89 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Hei, har kjøpt meg en 99' 523, og er veldig fornøyd så langt:) Men det er desverre ett problem med radioen, det er bare så vidt litt lys i 1/3 av displayet. Jeg kan såvidt se at resten av displayet fungerer hvis jeg lyser på det med lommelykt. Er det mulig å få skifta noe pærer eller noe på detta ganske enkelt, eller må hele greia skiftes ut? Tommy
kabeldeigen Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Du kan skifte pærer, men disse på loddes på. Men jeg bakgrunnsbelysnings printplate liggende ..Alle pærer er nye
kenguru Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Hei, Passer det på en 520D Touring 2003 m/standard stereo system m/business spiller? Lett å bytte? Pris?
Tommy89 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Takker for svar:),, blir nok montert en uorginal spiller uansett, da spillern ikke tar brennecder:P Så kan ha dette som ett lite prosjekt å få lodda inn nye pærer, så har man hvertfall det orginale liggende:) Mvh Tommy
kabeldeigen Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Hei,Passer det på en 520D Touring 2003 m/standard stereo system m/business spiller? Lett å bytte? Pris? viewtopic.php?f=14&t=190234 Se bilde for radiodelen jeg har printplate med lys... Er ikke vanskelig å bytte...
kenguru Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Ok. Ser du skriver et annet sted at den har pixel feil. Jeg har allerede en med pixelfeil og ønsker derfor å kjøpe uten slike feil. Dersom du har en uten pixelfeil er jeg interessert
kabeldeigen Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Har ikke noe liggende, men du kan åpne å se om det er noen pærer som har tatt kvelden. Hvis ja, kan det hjelpe å bare skifte printplaten, da er disse som gir lys slik at man kan lese displayet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå