Veritas49 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Kansje bare en bagatell men uansett veldig irriterende: Har en E91 med M/ratt hvor den tynne mattsorte filmen i senter av rattet har begynt å flasse av, har noen tips om utbedring ? Kan kjøpe et "deksel" i carbon men jeg synes ikke det passer så godt da interiørlistene er i alu og ikke carbon. (Bruker head and shoulders men det hjelper ikke på rattet, he he)
maartn Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Løsningen er vel å kjøpe et nytt sort deksel. Koster ikke all verden.. Flere som har hatt problem med dette.. selv på min 2006 mod har det ikke dukket opp noe..
Dolk Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Det er enzymer i hendene som gjør at det begynner å flasse av, grunn er faktisk enkel, noen er flinkere til og vaske hendene etter do besøk enn det andre er. Mine ratt, eller dørsider flasser aldri.
Veritas49 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Det er enzymer i hendene som gjør at det begynner å flasse av, grunn er faktisk enkel, noen er flinkere til og vaske hendene etter do besøk enn det andre er.Mine ratt, eller dørsider flasser aldri. Jeg skjønner det nå; jeg pleier å gni rumpa på rattet FØR jeg kjører.
Dolk Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Det er enzymer i hendene som gjør at det begynner å flasse av, grunn er faktisk enkel, noen er flinkere til og vaske hendene etter do besøk enn det andre er.Mine ratt, eller dørsider flasser aldri. Jeg skjønner det nå; jeg pleier å gni rumpa på rattet FØR jeg kjører. Tror du ikke meg? Det er enzymer i hendene dine som tar den lakken. Gjennomsnitt menneske går på do 4ganger om dagen, og hvis han vasker seg i hendene alle ganger har han mindre skadelige enzymer i hendene, hvis han ikke vasker seg i hendene etter do besøk så vasker han neppe hendene så ofte, altså mere enzymer. Det går utover f.eks rattet. Som bilmekaniker så kan man se hvem som er flinke med og vaske seg, det ser man på disse detaljene. Det er grusomt å ta på ting der den lakken bare renner av i store flak, da bruker jeg hansker, mens på andre biler så ser du ikke antydning til flassing, altså renslige folk. Og vet du hva man har lyst til og si til kunder som klager på denne flassingen? - Vask fingrene dine, din jævla GRIS!
aottesen Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Kan tipse om vinylfilm (i ønsket farge/tekstur). La om på mitt ratt for ca. et år siden, da det begynte så smått å flasse. Fort gjort, billig og ekstremt mye mer holdbart enn BMW sin "vask-hendene-før-du-tar-på-meg"-gummi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå