djon9 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 tøyse musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 nic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Slike filmer som dette er farlig Spørs på om jeg må hive meg rundt på E30n med S30B30 maskin i igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 hehe Ja slike videoer er meget smittsome, men det værste av alt er at det aldri blir kjedelig heller Standard S50B32 maskin med 5 kg Fidanza svinghjul, eksoen er en miks av E46 M3 og Ferrita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 http://images.bimmers.no/files/g1omm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 hehe Ja slike videoer er meget smittsome, men det værste av alter at det aldri blir kjedelig heller Standard S50B32 maskin med 5 kg Fidanza svinghjul, eksoen er en miks av E46 M3 og Ferrita Orginal S50B30 maskin med litt omsveiset innsug, Kl-racing 6-puck sinter clutch på min. Og 2*2.5" eksos.. Kun bakpotte.. Liten snutt fra første testkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Ja jeg ser det er på natten det skjer der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ja jeg ser det er på natten det skjer der også Er midt i ett boligfelt det der så slik kjøring er forbehold kveldstid akkurat der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Pen kjøring og bil, viste ikke s50b32 va så bøst i e30, men fungerte jo himla greit din Men bilde av bil, med skiltnummert synlig rett under film linken:P Her jeg bor sitter snuten på bimmers:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Fungerer så mye bedre i den lette e30'n enn tunge e36:/ Merker du noe forskjell med det svinghjulet vs orginalt? Største merkbare forskjell er? Grom børse btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Jo takk for det, får vel håpe politiet har bedre ting å bruke resurser på en å jakte på folk som driver med litt uskyldig spinning Når det gjelder svinghjulet, som btw blei montert på tirsdag så er det meget merkbar forskjell ja, mistet kanskje en smule bånndrag, men det var vel verdt responsen motoren har fått. På høyere turtall er ikke den til å gjennkjenne, illsint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå