danny6 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Så noen nevnte dette her på forumet, og la da merket til at rattet mitt har smått begynt å "flasse" på kanten på venstre side... Om dette skulle fortsette, er det mulig å legge om dette trekket? Er dette noe som bare skjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Som sagt før, vask hendene eller bruk skinnhansker, så slipper du flassing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 rølp Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 head and sholders funker jo også bra mot flass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny6 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 head and sholders funker jo også bra mot flass!! Det var dagens Får ta meg en tur på butikken å kjøpe noe head and sholders senere !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olaora Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Virker som en familiesykdom. Min -09 525 har nettopp begynt så smått å flasse også. Selv er jeg nesten skallet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå