Gå til innhold

Bmw E36 323/325 95 modell

chrottes
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt grunnet at jeg ikke vil kjøre med den i vinter, men har ikke behov for å selge den får jeg ikke det jeg vil ha for den så setter jeg den inn når vinteren kommer ;)

Dette er en 323 men har byttet til 325 innsug, sitter m3 drivverk på den, kan vel si alt er m3 deler unntatt forstilling og motor, sitter 19" bbs felger med bra kant, justerbart senke sett bak å foran, sote 35% ruter, shortshift girkasse.

bilen har gått 255000 men man skulle ikke tro d så godt som den går.

Var rust på hjulbuene foran men d er nå tatt så den er så å si rust fri, eneste er at det er helt foran på panseret lakkslipp.

bilen ble eu ok i mars, eneste mangel var tute som ikke funket.

Så kom gjerne med bud men som sagt beholder den hvis jeg ikke får det jeg vil ha ;)

xoyz1uiivnsglo65uvtn.jpg

thgppyzz2kz1lqddiww5.jpg

3h8x9u4sdha9xqbjl8rz.jpg

o8g0cmhfciekh7nc7nlb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 ja, sjekk på nettet ellers så ser man hva prisene er på bimmere, folk skal da ha gull å grønne skoger for en stakkars 316, så da må vel jeg kunne få 100 for en e36 325, min er strøken å masse gromme m3 deler, understell å m3 innvendig.. Klart jeg syns d er latterlig når folk forlanger nesten 100 for en e30 86 modell som har gått nesten 300.. Men skal vel være sånn da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...