chrottes Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Vurderes solgt grunnet at jeg ikke vil kjøre med den i vinter, men har ikke behov for å selge den får jeg ikke det jeg vil ha for den så setter jeg den inn når vinteren kommer Dette er en 323 men har byttet til 325 innsug, sitter m3 drivverk på den, kan vel si alt er m3 deler unntatt forstilling og motor, sitter 19" bbs felger med bra kant, justerbart senke sett bak å foran, sote 35% ruter, shortshift girkasse. bilen har gått 255000 men man skulle ikke tro d så godt som den går. Var rust på hjulbuene foran men d er nå tatt så den er så å si rust fri, eneste er at det er helt foran på panseret lakkslipp. bilen ble eu ok i mars, eneste mangel var tute som ikke funket. Så kom gjerne med bud men som sagt beholder den hvis jeg ikke får det jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 ikke interessert i å bytte mor noe med mindre motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Pris?..må ha noe å gå etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Hadde tenkt meg 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 100 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kviltn Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 100 | + 1. Hørtes litt mye ut for en 323 som har passert 250k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 100.000? Hvorfor skal alle vurdere å selge? Enten så selger mann, eller så lar man være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 100 ja, sjekk på nettet ellers så ser man hva prisene er på bimmere, folk skal da ha gull å grønne skoger for en stakkars 316, så da må vel jeg kunne få 100 for en e36 325, min er strøken å masse gromme m3 deler, understell å m3 innvendig.. Klart jeg syns d er latterlig når folk forlanger nesten 100 for en e30 86 modell som har gått nesten 300.. Men skal vel være sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Grunnen til at jeg vurderer å selge er for at jeg ikke har behov for å selge men selger hvia jeg får rett pris for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Kan ta innbytte i en strøken e30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Gamle bilen min dette! Helt lik som da jeg solgte den, bortsett fra den gule lyktefilmen! Morro å se Felte en tåre da den forlot gårdsplassen.. Brukt mye tid og penger på denne!! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Tja, ser nok ut som jeg setter den inn når vinteren kommer ja, vet hva saltet gjør med den så deg jeg kjøpte bilen av ja, fått deg no nytt leketøy du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Jeg solgte den til en kar i Valdres, du har vel kjøpt den av han? Kjøpte meg en 400 hesters S4 etter jeg hadde 323'en, men så innså jeg fort at jeg måtte ha BMW igjen. Så da havnet det på en E36M3 3.2 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Gir deg 61K cash, kontant ferdig med saken litt stiv i pris når jeg hadde en 323 som hadde gått 158.000 når jeg kjøpte den og den ga jeg 34k for med fullt servicehefte, derfor tilbyr jeg deg 61 og ikke 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå