tommy_ve Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 har en kalesjeramme av typen manuell liggende i boden som jeg vurderer og selge. rammen har ikke kalesje montert, men er helt i orden, tok den av min e30 da jeg har satt på den orginale elektriske takrammen. tar imot bud har også liggende litt flere deler: -nyrer, ulakkerte orginale med chrom. -lyktegriller til begge sider -vinduviskerbryter -magnetventil for varmapparat (den som stenger for varmtvann inn i bilen når man justerer på bryteren) -mansjett for håndbrekk inni bilen -2 par bensin målere (de som står i tanken) dette er for tankene som har en enkel måler på førersiden bak og en ilag med bensinpumpa på pasasjersiden) -lmm -brytere for el speil, den som er i førerdøren -bensinpumpe, fungerte fint da jeg tok den utav delebil. har også en lmm til e36 liggende med org luftfilterboks bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 har en kalesjeramme av typen manuell liggende i boden som jeg vurderer og selge.rammen har ikke kalesje montert, men er helt i orden, tok den av min e30 da jeg har satt på den orginale elektriske takrammen. tar imot bud har også liggende litt flere deler: -nyrer, ulakkerte orginale med chrom. -lyktegriller til begge sider -vinduviskerbryter -magnetventil for varmapparat (den som stenger for varmtvann inn i bilen når man justerer på bryteren) -mansjett for håndbrekk inni bilen -2 par bensin målere (de som står i tanken) dette er for tankene som har en enkel måler på førersiden bak og en ilag med bensinpumpa på pasasjersiden) -lmm -brytere for el speil, den som er i førerdøren -bensinpumpe, fungerte fint da jeg tok den utav delebil. har også en lmm til e36 liggende med org luftfilterboks bud ønskes Har du bilder av flotørene som skal vere i tanken ? Må sjekke om dei er lik mine .. evt pris .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 er nr 5 og 9 koster 1300kr pr stk (dvs 2600kr) hos GS, hvor mye byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 kan selge for 800 kr pr stk+frakt om de hørtes greitt ut? bur forestn i sogndal+er ofte i førde så burde vell egentlig ikkje bli prob med frakt heller forestn like gode som nye da de virker, har testet i bil og testet motstanden i de ute av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå