Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Selger ytterdelene av baklyktene. Øverste felt hvitt, dem to nederste røde. Ser dem koster litt over 1800 pr stk på gsbilder. Mine er såvidt jeg kan se helt strøkne, så selger for halv pris, 1800 for begge to..

Mvh

Kenneth

Skrevet

Lyktedeksla gikk til en herremann som tok kontakt på telefon, for 350 kr :)

Nyrer er til salgs, men selger dem ikke for mindre enn 400. Som sagt tidligere, jeg er IKKE tilgjengelig på forumet (foruten akkurat nå, tilfeldigvis), så bruk sms eller ring..

Kenneth

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg som kjøpte lykteglassene, litt misfornøyd men får gå... ett par klips som var knukket og angel-eyes ledninger som var revet av og glasset var ekstremt gåent.... mest sannsynlig pga for sterke pærer. men ble på bilen min, i "skumringa"/mørket ser du ikke at de er stygge:) takker for handelen

Skrevet

Skjønner du var misfornøyd med det, men som sagt så var det ting jeg ikke var klar over da jeg ikke demonterte det selv, og jeg ga deg tilbud om å få pengene tilbake. Litt unødvendig av deg å sverte meg på forumet når dette var noe jeg trodde var i orden og beklaget til deg. Glasset var ikke ekstremt gåent, jeg fortalte deg at dem var litt matte og hadde "plastsprekker". Det sto xenon i både nær og fjærnlys, så er nok ikke pærene, men slitasje.Uansett, det er for dumt å "krangle" over noe sånt, spesielt siden jeg sa at du skulle få igjen pengene, evnt en sum samt å beholde lyktene.

Siden du har fått det på bilen og det fungerer så er vi nok i mål uansett.

Det er greit Chad, du skal få dem for 350,- Send meg en PM, så kan vi bli enige om frakt.

Chipen er solgt, og sendes til deg på mandags morgen Joachim.

Kenneth

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...