OrjanBmw Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Har følt at bilen drar dårligere enn den skal i oppoverbakker en n den skal helt siden jeg kjøpte den. Bilen har automatgir som jeg mistenker at den begynner å bli sliten, men har ikke fått noen tegn fra den enda, bare en mistanke... Hvis jeg f.eks holder 80 og har pedalen nesten ute og holder jevnt 80 må jeg nesten helt inn med pedalen før jeg kan opprettholde 80 i oppoverbakken. Dette gjelder nesten alle oppoverbakker som har lit helning. Har skiftet luftfilter, tennplugger i det siste. Oljen ser grei ut og oljefilter status er uvisst regner med at forrige eier byttet dette sammen med oljen som ser ut som den er ca halvveis gjennom sin levetid. Noen som har noen ide hva dette kan være?
todleif Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Er sikkert fleire ting som kan lage trøbbel. Tett katalysator er ein ting
OrjanBmw Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Kan faktisk være mulig det, får ta en kikk, noen andre som har forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå