NicklasFS Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 ønsker og kjøpe en M50B25 motor eller bare blokka, for en rimelig penge helst i nærhetem av trøndelag/Trondheim har mye e34 deler hvist noen er interesert i og bytte med deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas wiggen Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 heihei. passer min 524 td blokk å veiv til en sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 heihei. passer min 524 td blokk å veiv til en sånn da? trokke det du ska vær fra bensin ska æ ha det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Har en på sørlandet;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Har en på sørlandet;-) trenger og vite prisen og er det bare blokka det eller hel motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Hel motor med ledn. nett og hjerne. Svinghjul er dårlig og en liten oljelekk i toppdekselpakning. Tenkte meg 5000 og vurderer lavere bud;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Hel motor med ledn. nett og hjerne. Svinghjul er dårlig og en liten oljelekk i toppdekselpakning.Tenkte meg 5000 og vurderer lavere bud;-) skal tenke litt på det kunne tenkt meg en motor som er litt nermere Trondheim, frakt er dyrt og dyrt og kjøre og, men skal tenke på d hvor lang har den gått ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Ca. 200, litt i underkant tror jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Ca. 200, litt i underkant tror jeg:-) ok skal tenke litt på det, må også skjekke om hvor mye lommeboka vil strekke seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Bare å komme med bud også så ser vi;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 viewtopic.php?f=14&t=197863 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå