Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sentrållåsen min fungerer ikke skikkelig. Den låser bare førerdøren og bagasjelokket, ingen andre dører. Har sjekket sikringen og den var fin. Kan det være motoren på samtlige dører som er gåen?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har samme problemet på min E34. Sist jeg hadde et tilsvarende problem var det noen ledninger ved sikringsboksen under baksetet som hadde dårlig kontakt, men da tror jeg ikke sentrallåsen fungerte overhodet.

Skal nevnes at jeg har ettermontert DEFA alarm.

Skrevet

Det har jeg også! Jaja, får sjekke litt forskjellig. Vet du egentlig hvordan man kan fjerne den alarmen? Er ikke interessert i å ha alarm egentlig.

Skrevet

Da må du finne boksen som styrer alarmen ( under rattstammen normalt) måle deg framm til ledningen som går fra tenninga og har straum når du vrir i start posisjon - så finne ledningen som går ut fra boksen og til startmotoren ( enklast å sette straum på dei å høyre om motoren går) så klipper du desse to og skjøyter dei sammen :) så kan du godt klippe ledningen til sirena og kople ut alt av kontakter som er på alarm boksen å ta ut sikringer. Da skal den være utkopla ;)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kan jo nevne at jeg plutselig fikk samme problemet.

Kun førerdøren ville åpne/lukke på fjernkontrollen. Sentrallåsen virket heller ikke, uansett hvilken dør jeg låste.

Svaret her var ihvertfall å ta denne "dobbellåsingen" på passasjerdøren. Hvor man løfter dørhåndtaket og vrir nøkkelen forbi der hvor den normalt sett låses opp.

Sto lenge og tullet med dette og låste/låste opp før det virket, men etterpå virket altså sentrallåsen og fjernkontrollen på alle dørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...