staM Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Sentrållåsen min fungerer ikke skikkelig. Den låser bare førerdøren og bagasjelokket, ingen andre dører. Har sjekket sikringen og den var fin. Kan det være motoren på samtlige dører som er gåen?
staM Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Samme som ved låsing: bare førerdør og bagasjelokket.
S.Hafsmo Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Har samme problemet på min E34. Sist jeg hadde et tilsvarende problem var det noen ledninger ved sikringsboksen under baksetet som hadde dårlig kontakt, men da tror jeg ikke sentrallåsen fungerte overhodet. Skal nevnes at jeg har ettermontert DEFA alarm.
staM Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Det har jeg også! Jaja, får sjekke litt forskjellig. Vet du egentlig hvordan man kan fjerne den alarmen? Er ikke interessert i å ha alarm egentlig.
hanskr Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Da må du finne boksen som styrer alarmen ( under rattstammen normalt) måle deg framm til ledningen som går fra tenninga og har straum når du vrir i start posisjon - så finne ledningen som går ut fra boksen og til startmotoren ( enklast å sette straum på dei å høyre om motoren går) så klipper du desse to og skjøyter dei sammen så kan du godt klippe ledningen til sirena og kople ut alt av kontakter som er på alarm boksen å ta ut sikringer. Da skal den være utkopla
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Fant du ut hvorfor bare førerdøra reagerte på nøkkelen?
staM Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Nei, har ikke fått sett noe mer på det enda. Men er ganske upraktisk så bør vel gjøre det.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg kan jo nevne at jeg plutselig fikk samme problemet. Kun førerdøren ville åpne/lukke på fjernkontrollen. Sentrallåsen virket heller ikke, uansett hvilken dør jeg låste. Svaret her var ihvertfall å ta denne "dobbellåsingen" på passasjerdøren. Hvor man løfter dørhåndtaket og vrir nøkkelen forbi der hvor den normalt sett låses opp. Sto lenge og tullet med dette og låste/låste opp før det virket, men etterpå virket altså sentrallåsen og fjernkontrollen på alle dørene.
staM Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Aha, takk for informasjon. Det skal jeg prøve når jeg kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå