sakyen Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hei ! Har en bmw 318 fra 95 som jeg vill gjøre noe med. Har "studert" eksosanlegget og har merket at det er ikke noe "kobling" fra kata og fremmover mot motoren. Så jeg lurer på om jeg skal ta en vinkelsliper å kutte ca 7 - 8 cm i hver sin ende på kat'en og erstatte med ett rør.. eller og ta ut innmaten fra kat'en og erstatte med ett rør... Noen som har gjort dette før på en 318 95 mod ? Evt noe spessiel effektøkning ? Vet det er en kjedlig 4 syl men.... Noe annet jeg har vurdert er og kjøpe ei "effektpotte" på thorshov og erstatte med bakre lydemer, Vill ha groom lyd, men ikke så grom at jeg får onkel blå etter meg hver gang jeg starter bilen nede i sentrum. Noen som vet ca hvilken lyd det blir om jeg bare kjøper meg ett rør som er like langt som bakre lydemer og setter på en pyntestuss bakerst så det ser ut som ei bakpotte ? Tips, vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Blir ganske bråkete De torshovpottene demper ikke en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sakyen Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Blir ganske bråkete De torshovpottene demper ikke en dritt Annet tips da ? evt potte fra annen butikk til biilligst mulig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Du kan jo bore "effektpotte" hull da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sakyen Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Du kan jo bore "effektpotte" hull da? Hva tror du de på statens vegvesen sier til det da ? Frieksos deluxe... xP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Stappe inn stålull når det er visning da se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sakyen Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Stappe inn stålull når det er visning da se. Om dem ikke hadde sett det skulle jeg ha gjort d ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Skal du har mer effekt bør du bytte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 thorshov er jo bråkepotter delux, hører ikke hjemme på en bimmer i mine øyne hadde jeg vært deg ville jeg sett på et supersprint effektanlegg ellerno i den duren kanskje en chipp er et tema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Tror ikke en chip hjelper så fælt... Du får titte på GS og Koed etter noen tøffe potter! Koster litt mer enn Torshovpottene men er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå