Gå til innhold

Lowtec senkesett


Remi Berg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg henger meg på denne tråden.

Så jeg lurer på om det TUV godkjent coilovers til e34??

MVH

r_tranoe

Justerbare senkesett til E34 begynner desverre å bli mangelvare.

Ingen av mine leverandører leverer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Jeg henger meg på denne tråden.

Så jeg lurer på om det TUV godkjent coilovers til e34??

MVH

r_tranoe

Justerbare senkesett til E34 begynner desverre å bli mangelvare.

Ingen av mine leverandører leverer dette.

ok.

men hvilken senk har du til e34 touring m50b20??

med og uten dempere?

jeg leter etter noe som senker mere enn 45 mm framme.

bestilte meg 60/20 senk på en annen norsk nettside,men når jeg fikk fjørene så står det ca 45 mm ikke noe om fram og bak og nå ser bilen mere orginal ut. (min var voldsom høy framme syntes jeg).

Jeg ble skuffet,men håper kansje dere har noe med mere senk eller vet å få tak i.

MVH

r_tranoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.

men hvilken senk har du til e34 touring m50b20??

med og uten dempere?

jeg leter etter noe som senker mere enn 45 mm framme.

bestilte meg 60/20 senk på en annen norsk nettside,men når jeg fikk fjørene så står det ca 45 mm ikke noe om fram og bak og nå ser bilen mere orginal ut. (min var voldsom høy framme syntes jeg).

Jeg ble skuffet,men håper kansje dere har noe med mere senk eller vet å få tak i.

MVH

r_tranoe

Skaffer senk med 60mm senking foran og valgfritt 20,30 og 40mm senking bak.

Senkefjærer koster 1690,-

Sport senkesett med dempere 4190,-

10% rabatt på disse prisene.

Frakt kommer i tillegg.

Pris på justerbart til Bmw 320i e36 sedan? pris på de rimligste og de i mellom klasse?

Takk på forhånd!=)

Justerbart til E36 koster fra 4790,- - rabatt.

Er noe forskjell på prisene på årsmodeller.

Settene finner du her 10% rabatt på alle prisene i nettbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.

men hvilken senk har du til e34 touring m50b20??

med og uten dempere?

jeg leter etter noe som senker mere enn 45 mm framme.

bestilte meg 60/20 senk på en annen norsk nettside,men når jeg fikk fjørene så står det ca 45 mm ikke noe om fram og bak og nå ser bilen mere orginal ut. (min var voldsom høy framme syntes jeg).

Jeg ble skuffet,men håper kansje dere har noe med mere senk eller vet å få tak i.

MVH

r_tranoe

Skaffer senk med 60mm senking foran og valgfritt 20,30 og 40mm senking bak.

Senkefjærer koster 1690,-

Sport senkesett med dempere 4190,-

10% rabatt på disse prisene.

Frakt kommer i tillegg.

takker får svar.

Jeg fant ikke noe på hjemme siden.

Men jeg har nivå regulering bak,som jeg har demontert justerstaget som går til stabstaget på bilen så skal vell gå bra uansett senk.

Jeg må vell satse på 40 bak denne gangen siden 20 senken jeg satte på sist gjorde bilen 3-5 cm høyere enn org fjøre.

MVH

r_tranoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker får svar.

Jeg fant ikke noe på hjemme siden.

Men jeg har nivå regulering bak,som jeg har demontert justerstaget som går til stabstaget på bilen så skal vell gå bra uansett senk.

Jeg må vell satse på 40 bak denne gangen siden 20 senken jeg satte på sist gjorde bilen 3-5 cm høyere enn org fjøre.

MVH

r_tranoe

Hjemmesiden er fortsatt dårlig oppdatert, men det jobbes med å legge ut produkt.

Har nå lagt ut 60/40 sett til E34.

Fjærer dinner du her.

Senkesett med dempere finner du her.

Ved bestilling av sett med dempere til E34 må nederste del av varebeskrivelsen lese nøye for her står det viktige opplysninger som forteller hvilke dempere som passer til den enkelte bil, er kun 4 forskjellige typer dempere/tårnlager på E34.

Bimmersrabatten får du ved å først registrere kundekonto å sende meg en mail med fult navn og brukernavn på bimmers, så oppretter jeg rabatt og sender bekreftelseesmail.

Deretter er det bare å bestille med rabatterte priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Siste dag med tilbud på HiLOW 9.3 sett i dag.

Kort info om HiLOW 9.3:

Double tube olje/gass premium støtdempere individuelt testet, topp kvalitet Race fjærer tilpasset HiLOW settene, rustfrie gjenger, spesielt antirust behandlede braketter, justeringsnøkler, beskyttelses spray.

Patentert justreringsløsning på fjærbein foran som gjør at man får meget lang justeringsveg og dermed kan senke mere enn godkjent samtidig som støtdemperen alltid jobber i det området som er mest optimalt for å minke slitasjen og forlenge levetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innpresset er et direkte produkt av felger og spacere, så det har ikke noe med selve senkesettet å gjøre.

Man kan komme borti at man må bruke spacere på enkelte biler ved montering av justerbare sett.

For BMW er det ingen sett som har dette som en fotnote, men man må huske på at notene kun tar forbehold om orginale hjul og ikke ettermarkedshjul.

Om du må bruke spacer eller ikke er umulig for meg å si noe om da jeg kun har informasjon om settene med orginale hjul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

20% på et utvalg av Lowtec justerbare senkesett i nettbutikken.

Tilbudet varer ut Juli måned.

Hvorfor Lowtec justerbare senkesett:

Lowtec er en Tysk produsent med over 20 års erfaring med å lage senkesett av høy kvalitet.

De justerbare senkesettene kommer i flere varianter og prisklasser.

En helt egen metode for å justere høyden som gjør at man får et mye lengre justeringsområde, se her for mere info.

Settene er satt opp med tanke på best mulig komfort.

De fleste 9.2 og 9.3 settene kan også bestilles som R(Racing) utgave med stivere dempere og fjærer for de som vil ha det.

Kort leveringstid på sett som ikke er på lager, ca. 1 uke inn på lager.

Trykk her for nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...