hland Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Jeg kjøpte et sett med GS Performance polyurethan-foringer til bærearmene på 3-eren min. Lurer bare på hvilken vei disse foringene skal stå i holderene. Hvilken side er det som skal vende mot selve bærearmen? Er det den siden som skrådd av litt, antagelig med hensyn til å få presset den inn i holderen, eller skal de stå den andre veien? Fulgte også med litt gel av noe slag som jeg ikke vet helt om skal brukes til å smøre bærearmen for lettere påføring av foring, eller om det skal smøres mellom foring og holder. Noen som vet? Det var dessverre ingen dokumentasjon vedlagt i esken, og GS har heller ikke svart på telefon eller mail idag. Her forresten et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 gelen skal du bruke for at bærearmen skal gli lettere inn og i mellom forring og holder. den enden som er kon skal stå inn mot bærearmen og den enden som bein skal mot bakenden av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hland Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hland Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 En liten oppdatering her. Jeg fikk et svar på mail fra GS, der de opplyste om at den siden som er kon / skrå skal peke bakover på bilen. Altså skal den største og flateste siden av foringen peke mot bærearmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå