steffen90 Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 bilen lekker vann og finner ikke ut hvor det lekker,den lekker kun når bilen sviver tror jeg.Den drypper bare. hvis topp pakninga er gåen hvordan finner jeg ut av det??
steffen90 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 og noen som vet hvor mye volt bensinpumpa skal ha? takker for svar
DreRacing@ Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 viss det drypper vann så klarer du vel å se hvor det drypper fra eller? hvis det er topppakningen så går vannet ut eksosen og det drypper ingenting. bpumpe skal ha batterispenning, 14v når bilen går
steffen90 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 viss det drypper vann så klarer du vel å se hvor det drypper fra eller?hvis det er topppakningen så går vannet ut eksosen og det drypper ingenting. bpumpe skal ha batterispenning, 14v når bilen går ok men det høres bra ut
gullsakar Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 hvis toppakningen er gåen og du får vann i oljen vil du se det på eksosen.. vann i oljen gir (hvis ikke jeg tar feil og det er motsatt..) en veldig hvit eksos.. ellers bør du bare sjekke radiator for lekkasje samt slangeklemmer på kjølevannet og evt på vannpumpe.. hvis det lekker veldig lite kan det jo være vanskelig å se da det bare kan fordampe vekk...
Forbiss Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Viss den drypper kun når motoren går vil eg tippe på vannpumpe. Det er vel et "sladrehull" i vannpumpa på m20 også vil eg tru. Og viss da tetningen på akselen i vannpumpa er defekt kan du få drypping når motor går. Såklart i framkant av motor.
steffen90 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Viss den drypper kun når motoren går vil eg tippe på vannpumpe. Det er vel et "sladrehull" i vannpumpa på m20 også vil eg tru. Og viss da tetningen på akselen i vannpumpa er defekt kan du få drypping når motor går. Såklart i framkant av motor. var ikke sladrehull på vannpumpa, men har tatt den av og satser på det er den var masse stygge lyder i lagere:)
oddeinarr Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 om toppakninga er gåen vill det være vann i olja de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå