bmwpower.no Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Hei! Har liggende mye div til e30. Kan nevne: DTM sidespeil (lakkert brilliantrot) Lyktesenkere (lakkert brilliantrot) Orginalt panser (burgunder) førerdør (burgunder) div gir/motordeler div interiørdeler frontrute e30 supersprint bakpotte til e30 m3, med dtm tuter. ikke strøken 15" bbs felger med banedekk (for e30 m3) felgene er ikke strøkne. åpen for bud. Om det er noe du ser etter, ta kontakt.
Christian87 Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Kan du spesifisere hvor i oppland du bor? Litt avgjørende for om man skal gidde å ta kjøreturen for å se på deler.
hermanoo90 Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 kan du se på linken min : ''ønskes kjøpt'' og se om du har noe av det?
bmwpower.no Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Kan du spesifisere hvor i oppland du bor? Litt avgjørende for om man skal gidde å ta kjøreturen for å se på deler. Hei! Felgene er borte nå! Jeg holder til i Hov, Søndre Land for din del en gjøviktur + 30 min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå